Ферстаппен виграв Гран-прі Саудівської Аравії, Бермен стримав Норріса та Гемілтона

Нідерландець завоював 56-у перемогу та 100-й подіум, а Ред Булл оформили 30-й дубль.
9 березня, 20:29
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

У суботу, 9 березня, у Джидді пройшов Гран-прі Саудівської Аравії, який став другим етапом Формули 1 сезону-2024.

Першим до фінішу, очікувано, прийшов пілот Ред Булл Макс Ферстаппен. Склад гонщиків на подіумі, порівняно з Бахрейном, практично не змінився, адже другим фінішував Серхіо Перес, а третім знову виявився пілот Феррарі, але не Карлос Сайнс, а Шарль Леклер.


Одним із головних питань гонки був виступ резервіста Феррарі Олівера Бермена, який заміняв Карлоса Сайнса - іспанець мав свою боротьбу з апендицитом.

Можна було б пофантазувати про боротьбу за перемогу за участю кількох пілотів, але результати кваліфікації натякали на те, що цього робити не варто. Так воно й сталося.

Ще до старту гонки у одного з пілотів виникли проблеми з коробкою передач - це П'єр Гаслі несподівано сповільнився під час прогрівочного кола.

Після старту він намагався змусити болід їхати, але зрештою був змушений відразу ж зійти в бокси.

Під час самого старту ми не отримали навіть найменшої боротьби між Леклером і Ферстаппеном: Макс відразу ж перекрив траєкторію, чим дуже допоміг своєму напарнику.

Перес пройшов пілота Феррарі, але той контратакував і повернув собі позицію.

Але, як кажуть, від долі не втечеш, а тому на четвертому колі Чеко все ж таки вийшов на друге місце. Леклер спочатку відчував деякі проблеми з темпом. Здавалося, що його зможуть пройти пілоти МакЛарена, але обійшлося.

Примітно, що під час старту Ландо Норріс зробив фальстарт. Але він встиг зупинити машину до зелених вогнів. Цього аргументу вистачило для суддів, котрі вирішили не карати британця.

Натомість на 7 колі сам себе покарав Ленс Стролл, який під час входження в поворот "поцілував" лівим колесом стіну, зламав собі підвіску і влетів у протилежну стіну.

На трасу виїхала машина безпеки. І майже всі гонщики поїхали на піт-стоп. У боксах не побували лише Норріс, Гемілтон, Хюлькенберг та Чжоу.

Тим часом у боксах стався інцидент. Механіки Ред Булл рано випустили Переса, який мало не в'їхав до Алонсо і паралельно з цим мало не зачепив механіків Мерседес.

Судді справедливо "нагородили" мексиканця п'ятьма секундами штрафу, які, до речі, ні на що не вплинули, оскільки на фініші він добряче відірвався від Леклера.

Під час рестарту Норріс відзахищався від атак Ферстаппена, але всі чудово розуміли, що обгін - це лише питання часу. Так воно і сталося за чотири кола.

Головним грубіяном вечора став Кевін Магнуссен, який дуже жорстко захищав позицію від Алекса Албона, мало не впечатавши суперника у стіну. За це данець отримав +10 секунд.

Тим часом Бермен оформив свій перший обгін у Формулі 1. У цьому йому дуже допоміг Юкі Цунода, який дуже довго чинив опір.

Гарну боротьбу влаштували Піастрі та Гемілтон. Пілот МакЛарен двічі за гонку проходив опонента в одному й тому ж повороті, але він двічі не зміг залишитися в межах траси, а тому йому доводилося повертати серу Льюїсу позицію.

Ближче до кінця заїзду британець поїхав на обов'язковий піт-стоп, так і не давши Оскару себе пройти.

Десь там позаду "Грубіян Кевін" отримав ще +10 секунд за те, що, на відміну від Піастрі, він не повернув супернику позицію. У зв'язку з цим команда вирішила принести його в жертву заради спільної мети.

Мета полягала в тому, щоб Кей Маг стримував усіх за собою, щоб Хюлькенберг, якому потрібно було йти на піт-стоп, повернувся на трасу перед ним і міг боротися за місце в ТОП-10.

Варто зазначити, що план спрацював: Халк повернувся 11-м, але після того, як Чжоу з'їздив на обов'язковий піт, Ніко посів останнє місце в очковій зоні, принісши своїй команді бал.

Під кінець заїзду Алонсо мало не повторив сценарій Стролла, зачепивши стіну колесом, про що він одразу повідомив свого гоночного інженера. Але, на щастя, цього разу все обійшлося.

А в боксах Скудерії президент Феррарі Джон Елканн і батько Олівера Бермена стежили за тим, як юний гонщик їхав на сьомому місці і стримував позаду Норріса та Гемілтона.

Британець впорався із завданням і завоював відразу шість очок у своїй дебютній гонці у Ф1, за що цілком справедливо заслужив звання гонщика дня.

Джерело: Formula 1/formula1.com

Макс Ферстаппен у свою чергу у свій 100-й подіум завоював 56 перемогу в кар'єрі. За рахунок другого місця Переса Ред Булл оформив 30-й дубль в історії команди.

Цікаво, що на останньому колі Леклер відібрав у Ферстаппена найшвидше коло. Додатковий бал допоможе монегаску в особистому заліку, та й команді у Кубку конструкторів знадобиться.


Підсумкова класифікація

Джерело: Formula 1/formula1.com

Гонщики беруть перерву на два тижні після чого вони повернуться заради заїзду Альберт-Парком у Мельбурні, де пройде Гран-прі Австралії.

Нагадаємо, що на ISPORT можна ознайомитись з календарем усіх гонок Формули 1 сезону 2024 року.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK