Перес виграв Гран-прі Сінгапуру, Леклер - 2-й, Ферстаппен ще не чемпіон

Обгін до першого повороту став ключовим моментом гонки.
2022 г., 2 жовтня, 19:10
Серхіо Перес / Getty Images
Серхіо Перес / Getty Images

У неділю, 2 жовтня, на трасі Марина Бей відбувся сімнадцятий етап Формули 1 сезону 2022 року – Гран-прі Сінгапуру.

Перемогу у феноменальній гонці завоював пілот Ред Булл Серхіо Перес. Компанію на подіумі йому склали пілоти Феррарі Шарль Леклер та Карлос Сайнс.


Гонка почалася з годинною затримкою через дощ. Але це, можливо, навіть зробило її ще більш цікавою. Незважаючи на однакову реакцію на світлофор, Серхіо Перес пройшов Шарля Леклера ще до входження до першого повороту, вирвавшись у лідери.

Відразу за ними у боротьбі зіткнулися Льюїс Гемілтон та Карлос Сайнс, через що британець виїхав за межі траси і почав скаржитися на це своїй команді (робити він це буде ще багато разів).

Жалобы Льюиса №1
Жалобы Льюиса №1

Десь позаду провалив старт майбутній чемпіон світу Макс Ферстаппен: стартувавши 8-м він упав на 12-те місце. Розпочавши свій прорив, Макс жорстко атакував Кевіна Магнуссена. Але данець і сам любить їздити на межі, тож у цій боротьбі переможцем вийшов саме Кевін.

Провальный старт Макса
Провальный старт Макса

Найкраще стартував Себастьян Феттель, який відіграв п'ять позицій, Даніель Ріккардо теж був непоганий - 3 відіграні позиції.

Тут наспіли нові скарги Гемілтона. Цього разу він пред'явив команді, що дарма його не послухали: "Я вам говорив про ці шини. У майбутньому ви повинні мене слухати. Немає зчеплення".

Жалобы Льюиса №2
Жалобы Льюиса №2

Поки Магнуссену показували вже третій цього сезону оранжево-чорний прапор за небезпечну їзду з пошкодженим переднім антикрилом, Ніколас Латіфі, який залишить Формулу 1 наприкінці сезону, просто забув про існування дзеркал - інакше ніяк не пояснити те, як він вибив з гонки Гуанью Чжоу.

Ніколас просто затис китайця біля стіни, організувавши їхню зустріч. А сам Латіфі отримав прокол. Заїхавши у бокси, він зійшов із дистанції. Ось так на самому старті мінус два учасники. Тим часом, на треку з'явилася машина безпеки.

Рестарт нічого не подарував, лише боротьбу Ферстаппена із ювіляром Фернандо Алонсо. Нідерландець довго не міг пройти досвідченого опонента.

Ферстаппен борется с Алонсо
Ферстаппен борется с Алонсо

А поки Леклер намагався дістати Переса, Нандо був змушений зійти через відмову двигуна. Ось так проявилося чергове прокляття ювілейної гонки.

Леклер следует за Пересом
Леклер следует за Пересом

Сход Алонсо
Сход Алонсо

Джордж Расселл ризикнув бути першим, хто перейде на сліки. Варто відразу сказати, що спочатку він сильно страждав від такого рішення, відкотившись у хвіст пелотона. Відразу після виїзду з боксів він влаштував сінгапурський дрифт.

Пит Расселла
Пит Расселла

Дрифт Расселла
Дрифт Расселла

Якось мало було аварій та сходів, правда? Також подумав і Алекс Албон. Тайський пілот, пропустивши апекс повороту, влетів у бар'єр, встромивши переднє крило. Зумівши вирватися, він вирушив у бокси без крила, адже так швидше і краще. Крило йому змінили, але майже відразу ж у нього заглох болід. Мінус черговий гонщик.

Албон в стене
Албон в стене

Албон сошел
Албон сошел

Буквально двома колами, пізніше серйозні проблеми, виникли у другого пілота Альпін Естебана Окона. В одному епізоді його двигун просто вибухнув. Мало у нас сходів...

Окон сошел
Окон сошел

А вже п'ятьма колами після з бар'єром "поцілувався" Гемілтон. Британець також на слизькому треку пропустив апекс. Йому пощастило набагато більше, ніж Албону - переднє крило було пошкоджено, але гонку він зумів продовжити.

Хэмилтон в стене
Хэмилтон в стене

А повернувся на трек він прямо між Ландо Норрісом та Ферстаппеном, які вели боротьбу. Третій не зайвий, як виявилося.

Miss me?
Miss me?

На середині дистанції пішла хвиля піт-стопів. Лідери з різницею в коло заїхали на свіжій гумі – усім поставили мідіум, який почав працювати. Перес повернувся першим, Леклер – 2-м, Сайнс за Норрісом, який не заїжджав.

Але й на цьому веселощі не закінчилися. Тієї ж помилки, що й Албон з Гемілтоном, припустився і Юкі Цунода. Тільки він був змушений припинити виступ, а на трасі знову з'явився СК.

На рестарті Макс так агресивно пішов в атаку на Норріса, що перестарався і вилетів у "кишеню", заблокувавши колеса. Зіпсувавши відносно новий комплект гуми і повернувшись на трек перед Гемілтоном (солодка парочка), нідерландець поїхав у бокси. Як наслідок, повернувся останнім.

Ошибка Макса
Ошибка Макса

У якийсь момент камера показала Расселла, що дуже повільно їхав. Після повтору стало зрозуміло, що він зіткнувся з Міком Шумахер колесо в колесо. У результаті Біба та Боба отримали проколи та були змушені заїхати за новими шинами.

Два брата в боксах
Два брата в боксах

У боротьбі за перемогу Леклер пресингував Переса, але без акценту на обгін. Ще й ДРС все ніяк не дозволяли використати. Але тут спочатку Чеко поскаржився на проблеми з двигуном, після чого дирекція гонки дозволила використовувати ДРС (ніби на замовлення Скудерії).

Проблемы у Чеко
Проблемы у Чеко

Але навіть із проблемами Серхіо не дав Шарлю жодного шансу.

Шарль все никак не пройдет Чеко
Шарль все никак не пройдет Чеко

Головний клієнт боксів цього дня Джордж Расселл знову побував у гостях у механіків. Мерседес захотіли відібрати у Переса найкраще коло, навіть якщо це означало, що вони не отримають додатковий бал (Джордж був далеко поза топ-10). І це їм вдалося.

У середині пелотона Гемілтон намагався пройти Феттеля, але зайшовши надто широко, він не тільки не пройшов Себа, а й пропустив Макса, який був за ним.

Ошибка Хэма
Ошибка Хэма

У підсумку свою четверту перемогу в кар'єрі виборов Серхіо Перес, який до того ж став найкращим гонщиком дня.

Підсумкова класифікація

Наступної неділі відбудеться ранкова гонка в Японії, де Макс Ферстаппен знову матиме змогу стати дворазовим чемпіоном світу.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK