Ферстаппен, незважаючи на проблеми, скористався помилками суперників та виграв Гран-прі США

Мерседес продемонстрував, що таке неправильна тактика, а Феррарі це Феррарі.
2023 г., 22 жовтня, 23:40
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

У неділю, 22 жовтня, на Трасі Америк в Остіні пройшов дев'ятнадцятий етап Формули 1 сезону-2023 – Гран-прі США.

Другу гонку в Північній Америці виграв пілот Ред Булл Макс Ферстаппен, який стартував із шостої позиції. Боротьбу йому намагався нав'язати Льюїс Гемілтон (Мерседес), який фінішував другим. Третє місце на подіумі залишилося за Ландо Норрісом із МакЛарен.


Перед стартом заїзду неодноразово нагадували про те, що з 2012 року, коли Гран-прі США повернувся до календаря Ф1 на новому треку, переможцем ставав лише той пілот, який стартував з першого ряду. Але Ферстаппен вирішив зламати і це прокляття.

Але про все по порядку. Норріс краще стартував, ніж Шарль Леклер, і вже після першого повороту став лідером гонки. Монегаск, у свою чергу, практично відразу ж почав відвалюватися від британця, маючи проблеми з темпом.

Непогано зреагував на світлофор Карлос Сайнс, який зумів пройти Гемілтона, а Ферстаппен скористався помилкою Джорджа Расселла, який проспав старт і провалився на три позиції.

Те саме зробив і П'єр Гаслі, а ось Оскар Піастрі був найуспішнішим пілотом на трасі, відігравши відразу чотири позиції.

Однак на цьому його успіх добіг кінця. Австралієць зіткнувся з Естебаном Оконом, який був змушений зійти з дистанції вже на сьомому колі. При цьому сам Оскар приєднався до француза через кілька кіл.

На той момент Гемілтон уже встиг не лише повернути позицію у Сайнса, а й пройти Леклера. Після стартових десяти кіл перша п'ятірка виглядала так: Норріс, Гемілтон, Леклер, Ферстаппен, Сайнс.

Незабаром Макс спровокував першу хвилю піт-стопів, що, як виявилось, відіграло ключову роль у гонці. Хоча тактика Ред Булл викликала питання, адже нідерландцю поставили ще один мідіум, а це означало, що Макс 100% поїде ще на один піт.

Тим часом "срібні стріли" спробували піти на альтернативну тактику з одним питом і для Гема, і для Расселла. Але британці так сильно почали здавати в темпі, що команда змушена була все-таки робити так, як усі.

До середини гонки стало зрозуміло, що Феррарі не зможе претендувати на перемогу, а у Ферстаппена стали очевидними проблеми з гальмами (у буквальному розумінні). І наздогнавши Норріса, Ферстаппен швидко пройшов його - Ландо не став пручатися, будучи на харді.

А чим ближче був кінець заїзду, тим швидше ставав Гемілтон і, увага, Сайнс. Семиразовий чемпіон світу на досвіді пройшов Норріса, а за чотири кола до фінішу подарував надію на інтригу - до Ферстаппена було чотири секунди.

Така сама ситуація була і в Карлоса, який був оптимістично налаштований на те, щоб відібрати у Норріса подіум. Але його боротьба так і не почалася: будучи на секунду швидше за екс-напарника, Сайнс так і залишився четвертим.

У той же час Льюїс наближався до Макса, який раз у раз психував на свого гоночного інженера через проблеми з гальмами. На останньому колі нідерландцю могли стати на заваді кругові пілоти.

Але замість перешкод вони йому допомогли, давши ДРС, за рахунок чого він залишався у 1,5 секундах від Гемілтона, чого вистачило для перемоги. Льюїс був близький до перемоги, але змушений був задовольнятися другим місцем. Третім фінішував Норріс, який став гонщиком дня.

А додатковий бал за найшвидше коло несподівано забрав Юкі Цунода, який заради цього на останньому колі поїхав на піт-стоп.


Підсумкова класифікація

Через тиждень відбудеться друга гонка потрійного етапу - Гран-прі Мексики, де Серхіо Перес при домашніх трибунах спробує застовпити за собою місце в Ред Булл наступного року.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK