Хорнер: Дивлячись на театральність Мерседес, можливо, Вольфф отримає роль у фільмі Хемілтона

Не вщухають розбирання щодо підстрибування болідів нового регламенту.
20 червня, 19:20
Крістіан Хорнер / Getty Images
Крістіан Хорнер / Getty Images

Керівник Ред Булл Крістіан Хорнер звинуватив свого колегу з Мерседес Тото Вольффа у тому, що він перебільшує побоювання щодо їзди на болідах Формули 1 нинішнього покоління.

На вибоїстій вуличній трасі в Баку проблеми з підстрибуванням машин були настільки серйозними для деяких команд, що ФІА вирішила втрутитися з міркувань безпеки, ввівши технічну директиву для контролю за підстрибуванням.

Читайте також: Фініш у Канаді став 4-м найближчим в історії канадського Гран-прі

Зустріч з цього питання на Гран-прі Канади в суботу призвела до повідомлень про інтенсивні дебати між Вольффом, який виступає за зміни, та Хорнером та керівником Феррарі Маттіа Бінотто, які виступають проти.

Після зустрічі Вольфф назвав позицію своїх суперників "нещирою", додавши, що їхня поведінка на зустрічі була "жалюгідною". Хорнер же давно стверджує, що підстрибування — це питання, яке має вирішувати не ФІА, а команди, які мали такі проблеми.

Тото Вольфф и Маттиа Бинотто
Тото Вольфф и Маттиа Бинотто

Тим часом Ferrari поставила під сумнів законність недавніх дій FIA, а Бінотто заявив, що мета технічної директиви полягає в тому, щоб уточнити правила, а не змінити їх.

"Феррарі представила свою позицію щодо директиви, а Тото виступив за зміну регламенту. Іронічно, якщо врахувати, що сьогодні його болід, здається, був досить швидким і не особливо стрибав. Думаю, йому чітко вказали, що це його проблеми, а не чиїсь" щось ще", - цитує Хорнера ESPN.

Зустріч керівників була записана Netflix для нового сезону серіалу Drive to Survive, у зв'язку з чим Хорнер запитав, чи не грав Вольфф на камеру.

"Я думаю, що на цій зустрічі був присутній елемент театру, тому, можливо, він отримає роль у новому фільмі Льюїса (Хемілтона)".

Також він прокоментував той факт, що Мерседес був єдиною командою, яка підготувала для Гран-прі Канади оновлене дно з двома бічними опорами. Подібна конструкція не передбачена самим регламентом, проте її допускає технічна директива:

"Це особливо розчаровує, і питання треба обговорити на технічному форумі. Тема повністю присвячена проблемі однієї команди, і це єдиний колектив, який заздалегідь підготував деталь – ще до директиви. Тож думайте самі".

Проте "срібні стріли" не стали використовувати цей днище, побоюючись протесту з боку опонентів.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK