Ювентус із суттєвими втратами повернеться до старого спонсора
Американський автовиробник Jeep відновить співпрацю з туринським Ювентусом. Логотип бренду повернеться на футболки "б'янконері" перед Клубним ЧС-2025, повідомляє Reuters.
Сторони ведуть інтенсивні перемовини про партнерство. Юве та Jeep співпрацювали понад 10 років, але припинили взаємини влітку торік. Однак, із того часу "Стара синьйора" не знайшла постійного титульного спонсора.
Пауза в співпраці зіграла на руку Jeep. Якщо під кінець попереднього партнерства американський бренд платив 45 млн євро на рік, то тепер розщедриться лише на 25 млн. Терміни потенційної угоди наразі невідомі.
До речі, раніше Мілан контактував із Таре щодо посади спортдиректора.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!