Макларен взяв дубль на Гран-прі Маямі з перемогою Піастрі
У неділю, 4 травня, відбувся Гран-прі Маямі.
Старт перегонів виявився вельми сумбурним. Ферстаппен зберіг першу позицію видавивши Норріса з траси, але в рамках правил.
Але найцікавіше було в кінці пелотону. Лоусон зіткнувся з Дуеном, спричинивши віртуальний сейфті-кар. Пілот Альпін отримав прокол і був змушений завершити перегони достроково.
До дев'ятого кола Норріс впевнено повернув собі частину позицій, обійшовши обидва Мерседеси, посівши місце за чотири секунди від Піастрі. Оскар же зі свого боку все намагався атакувати Ферстаппена, який йшов першим.
Після низки атак Оскар нарешті зумів піти Макса, і обійшов його в другому повороті, змусивши суперника вилетіти за межі траси. Далі Ферстаппену довелося оборонятися вже від Норріса, який наздогнав лідерів, поки вони боролися.
За підсумком розгорнулася дуже гостра боротьба між Ферстаппеном і Норрісом, яка затягнулася на пару кіл. Пілоти раз по раз мінялися позиціями і атакували один одного, але в підсумку гонщик Макларен виграв дуель і кинувся за партнером. Піастрі, тим часом, встиг відірватися на дев'ять секунд.
Після цього перегони загалом заспокоїлися. Команди напружено слідкували за прогнозом, очікуючи на дощ, який все не починався. Мерседес невдовзі наважився на андеркат Ферстаппена, проте саме в цей час механіки підвели Антонеллі, який у підсумку програв пілоту Ред Булл ще одну секунду. І одразу після цього проблеми з болідом трапилися у Бермена, спричинивши віртуальний сейфті-кар.
Після піт-стопів під сейфті-каром боротьба загострилася одразу в кількох місцях. Расселл боровся з Ферстаппеном, Албон - з Антонеллі, і Леклер - із Сайнсом. Та попри проблеми з піт-стопом у Мерседес, головним невдахою став Юкі Цунода, який отримав п'ятисекундний штраф за перевищення швидкості на піт-лейн.
На 33-му колі знову з'явився віртуальний сейфті-кар. Болід Габріеля Бортолето, як і Бермена вийшов з ладу. Найвірогідніше, в обох пілотів відмовили двигуни. Невдовзі тажке вибув і Ліам Лоусон, також через проблеми з болідом.
На 35-му колі Льюїс Хемілтон міг створити головний хайлайт цієї гонки. Британець переслідував Леклера та Сайнса, які боролися між собою, та спробував зробити подвійний обгін, однак зумів обійти лише іспанця. Хоча маневр все одно виглядав фантастично.
Після цього Льюїс певний час поїздив за партнерів, а потім став вимагати від команди поміняти його та Леклера позиціями, адже в британця темп був вищим. Дійшло навіть до підвищення тону, але Феррарі все ж дозволив пілоту спробувати наздогнати Мерседес.
Варто одразу зазначити, що обмін позицій нічого не дав Феррарі. А за десять кіл до фінішу перегони стабілізувалися, лідери в особі Піастрі та Норріса від'їхали від решти на 30 секунд, та й загалом у пелотоні доволі довго не було жодної боротьби.
За чотири кола до кінця Феррарі вирішила піти у ва-банк. Хемілтон і Леклер знову обмінялися позиціями, щоб дати шанс монегаску наздогнати Антонеллі, який йде попереду. При цьому внаслідок маневру обидва пілоти Скудерії втратили чимало часу.
За підсумками 57 кіл переможцем став Оскар Піастрі, який, виборовши лідерство, впевнено та без помилок провів перегони. Другим фінішував його партнер Ландо Норріс, а трійку замкнув пілот Мерседес Джордж Расселл.
Підсумки Гран-прі Маямі-2025
- Оскар Піастрі (Макларен) - 57 кіл
- Ландо Норріс (Макларен) +4,630
- Джордж Расселл (Мерседес) +37,644
- Макс Ферстаппен (Ред Булл) +39,956
- Алекс Албон (Вільямс) +48,067
- Андреа Кімі Антонеллі (Мерседес) +55,502
- Шарль Леклер (Феррарі) +57,036
- Льюїс Хемілтон (Феррарі) +1.00,186
- Карлос Сайнс (Вільямс) +1.00,577
- Юкі Цунода (Ред Булл) +1.14,434
- Ізак Аджар (Рейсинг Буллз) +1.14,602
- Естебан Окон (Хаас) +1.22,006
- П'єр Гаслі (Альпін) +1.30,445
- Ніко Хюлькенберг (Заубер) +1 коло
- Фернандо Алонсо (Астон Мартін) +1 коло
- Ланс Стролл (Астон Мартін) +1 коло
Зійшли:
- Ліам Лоусон (Рейсинг Буллз)
- Габріел Бортолето (Заубер)
- Олівер Бермен (Хаас)
- Джек Дуен (Альпін)
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!