Піастрі впевнено виграв фантастичне Гран-прі Іспанії
У неділю, 1 травня, в Барселоні відбулося Гран-прі Іспанії.
На стартовій решітці були присутні 19 пілотів, адже Ленс Стролл вибув напередодні перегонів. А з першого ряду стартували обидва Макларен.
Старт вийшов дуже спекотним, більшість пелотону одразу вступили в боротьбу. Ферстаппен відібрав другу сходинку у Норріса, Феррарі обійшли Мерседеси, а Заубер нав'язав боротьбу Фернандо Алонсо.
До восьмого кола Оскар Піастрі зумів відірватися від решти пелотону, Норріс щосили гнався за Фестаппеном, а Феррарі - за Норрісом, змінивши позиції Хемілтона та Леклера.
Лише на 13-му колі Макларен зумів повернути собі позиції. Норріс доволі легко пройшов Макса та кинувся в погоню за напарником.
Невдовзі команди почали розкривати свої стратегії, проводячи піт-стопи. Пілоти Феррарі не дуже залишилися задоволеними рішеннями команди, а єдиною командою, що залишалася на треку - Мерседес. У підсумку Ферстаппен на свіжій гумі легко обійшов Расселла та Антонеллі.
Після всіх піт-стопів визначилися головні учасники боротьби за подіум та очки. Найцікавіше зіткнення стратегій, звісно, було між Макларен та Ред Булл.
Головними невдахами в Іспанії можна було назвати Вільямс. Після старту обом пілотам команди довелося замінити передні крила, а потім Алекс Албон і зовсім зійшов після того, як Лоусон пошкодив нове крило суперника.
А ще через пару кіл Лоусон знову вирішив поштовхатися з суперниками, цього разу дісталося Оллі Бермену.
До фінального відрізку перегонів все ще зберігалася інтрига, яка ж стратегія краща - два піт-стопи Макларен чи три піт-стопи Ред Булл. Також доволі цікава боротьба була між Феррарі та Мерседес.
На 49 та 50 колах лідери провели свої фінальні піт-стопи. У підсумку стратегія Ред Булл не спрацювала, і Макс лишився позаду обох Маклареном, однак із шансами обійти суперників просто на трасі. Кругові якраз доволі сильно заважали Норрісу та Піастрі виїхати від Ферстаппена.
Однак далі все стало ще цікавіше. В Антонеллі відмовив болід і пілот вилетів із траси, спричинивши сейфті-кар. Увесь пелотон одразу перевзувся, і Макс отримав шанс проти Макларен, проте пілоту довелося взути хард, який ніхто не використовував у цій гонці.
На 61-му колі відновилася гонка. Макс насилу втримав машину на трасі, але програв позицію Леклеру після контакту, потім зіткнувся і з Расселлом, але втримав позицію. А попереду пелотону два Макларени вели боротьбу за перемогу на Гран-прі Іспанії.
Однак далі почалося щось неймовірне. Ферстаппену сказали пропустити Расселла, але натомість Макс посто протаранив Джорджа, але невдовзі все ж пропустив. Далі Ніко Хюлькенберг несподівано обійшов Льюїса Хемілтона та вийшов на шосту сходинку.
Поки позаду точилася боротьба, Оскар Піастрі легко виграв перегони, не пустивши Ландо Норріса вперед себе. Також на подіум заїхав Шарль Леклер, за ним Расселл, Ферстаппен, Хюлькенберг і Хемілтон. Однак за підсумками гонки Макс отримав 10-секундний штраф і відкотився на десяту сходинку.
Результати Гран-прі Іспанії
- Оскар Піастрі (Макларен)
- Ландо Норріс (Макларен)
- Шарль Леклер (Феррарі)
- Джордж Расселл (Мерседес)
- Ніко Хюлькенберг (Заубер)
- Льюїс Хемілтон (Феррарі)
- Ізак Аджар (Рейсинг Буллз)
- П'єр Гаслі (Альпін)
- Фернандо Алонсо (Астон Мартін)
- Макс Ферстаппен (Ред Булл)
- Ліам Лоусон (Рейсинг Буллз)
- Габріел Бортолето (Заубер)
- Олівер Бермен (Хаас)
- Юкі Цунода (Ред Булл)
- Карлос Сайнс (Вільямс)
- Франко Колапінто (Альпін)
- Естебан Окон (Хаас)
Зійшли:
- Андреа Кімі Антонеллі (Мерседес)
- Алекс Албон (Вільямс)
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!