iSport

Боротьба Макларен і дубль Мерседес: підсумки Гран-прі Канади

Неймовірне шоу отримала публіка в Альберт-парку.
15 червня, 22:38     Автор: Андрій Безуглий
Гран-прі Канади / Getty Images

У неділю, 15 червня, пройшов Гран-прі Канади-2025.

Зі стартом перегонів Джорджу Расселлу вдалося зберегти лідерство. невеличкою сенсацією став Антонеллі, якому вдалося залишити позаду Макларени та замкнути лідируючу трійку.

Старт загалом пройшов доволі спокійно, кілька пілотів розмінялися позиціями, і лише Алекс Албон міг достроково завершити перегони, проте зумів утримати болід.

До 12 кола пелотон стабілізувався, і пілоти почали робити свої ходи. Ландо Норріс дуже легко та впевнено відібрав у Фернандо Алонсо шосту позицію.

Але також стало зрозуміло, що і медіум, і хард доволі погано показували себе того вечора. Тож командам довелося одразу адаптувати свої стратегії. На 13-му колі Ферстаппен уже змінив свій медіум на хард. А слідом за пілотом Ред Булл і решта гонщиків стали міняти комплекти.

До 20 кола половина пелотону вже змінила свої комплекти, і гонка стала вкрай цікавою. Глядачі побачили велику кількість обгонів, включаючи не найакуратніші, як у Сайнса. А лідерство тим часом утримував Ландо Норріс, який стартував на харді і все ще не міняв шини.

При цьому інший пілот Вільямс став буквально катастрофою. Албон відмовлявся поміняти свій накатаний медіум, і в підсумку поступився позицією не тільки партнеру, але також і Бортолето, Цуноді та Алонсо. А під кінець перед самим піт-стопом пілота пройшов і Стролл.

На 26 колі Расселл, який перевзувся, наздогнав та обігнав Леклера, який продовжував їхати на харді. Незабаром після цього монегаск пішов на піт-стоп, а за ним і Ландо Норріс, повернувши пілоту Мерседес лідерство в гонці.

Фернандо Алосно нагадав команді, що зараз тривають перегони після прохання акуратніше проходити повороти. При цьому іспанець встиг відіграти дві позиції, обійшовши Цуноду та Сайнса.

Загалом, перегони йшли доволі активно. Пілоти постійно розмінювалися позиціями, команди активно грали з піт-стопами, міняючи місцями хард і медіум. Однак до 47 кола все ще було незрозуміло, якого ж фіналу варто чекати.

На 48 колі Алекс Албон втомився боротися зі своїм болідом та вирішив зійти з дистанції. Також паралельно Ленс Стролл отримав десятисекундний штраф за видавлювання Гаслі з траси.

За 15 кіл до кінця стало зрозуміло, що одразу шість пілотів претендували на перемогу в гонці. Расселл, Ферстаппен, Антонеллі, Піастрі, Норріс і Леклер ішли дуже щільною групою, і кожен із пілотів міг би розраховувати на подіум.

Останні кола лідери йшли дуже щільною групою, зберігаючи між собою не більше двох секунд. Очевидно було, що доля подіуму вирішуватиметься на останніх колах. Найбільш спекотно було в трійці Антонеллі-Піастрі-Норріс. Макларени намагалися і нав'язати боротьбу Мерседес, і вирішити всі питання між собою.

67 коло стало апогеєм усієї гонки. Піастрі та Норріс нарешті розпочали пряму боротьбу між собою. Обидва пілоти показували неймовірний рівень майстерності, але зрештою Норріс просто в'їхав у болід партнера та розбив власний, спричинивши сейфтікар.

Саме під сейфтікаром і завершився Гран-прі Канади, перемогу на якому заробив Джордж Расселл. Другим фінішував Макс Ферстаппен, а трійку замкнув Андреа Кімі Антонеллі.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!