iSport

Вільямс представил спеціальну ліврею для Сан-Паулу

Її було створено за допомогою фанатів.
6 листопада, 09:40     Автор: Андрій Безуглий
Вільямс / Getty Images

Команда Вільямс проведе Гран-прі Бразилії у спеціальній лівреї.

Колектив виступить у кольорах свого спонсора нафтової компанії Gulf, що зробить болід трохи схожим на болід Макларен.

Крім того, на болід було нанесено 493 слова, які асоціюються у фанатів з Вільямс і Gulf.

Перед цим команда провела опитування серед болельщиків, щоб обрати найкращі слова. Найпопулярнішими варіантами стали "пристрасть", "командна робота" і "спадщина", які і були нанесені на болід 12-ма мовами.

Раніше також Формула-Е представила оновлений болід .

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!