iSport

Колишній технічний директор Формули-1 - про моторний скандал: Це просто використання правил по максимуму

Гері Андерсон не вважає це порушенням.
22 грудня, 20:25     Автор: Андрій Безуглий
Getty Images

Експерт сайту The Race, а також колишній технічний директор низки команд Формули-1 Гері Андерсон прокоментував ситуацію з новими двигунами.

Нагадаємо, раніше з'ясувалося, що Ред Булл і Мерседес зуміли знайти сіру зону в новому технічному регламенті та обійти ліміт на ступінь стиснення.

Однак за словами Андерсона, це варто розглядати не як порушення регламенту, а як використання його по максимуму.

Інженери одних команд знайшли опцію, як покращити свої двигуни, а інженери інших - ні, і тепер просто розводять паніку.

"Регламент визначає матеріали, які можна використовувати для більшості внутрішніх компонентів силової установки - поршнів, шатунів, колінвалів - і навіть розмір будь-яких вставок у головках циліндрів. Подолати більш ніж десятивідсоткове скорочення ступеня стиснення - непросте завдання, а підібрати матеріали з високим рівнем термічного розширення важко, навіть якщо вони дозволені", - розповів Андерсон.

Такі речі можуть застосовувати всі, як вважають за потрібне. У моєму уявленні це не порушення. Це просто використання правил по максимуму, враховуючи те, що всі матеріали поводяться по-різному залежно від температури.

Але, зрозуміло, якщо ви не побачили таку можливість, а так завжди буває в Ф-1, значить, час розводити паніку і намагатися зупинити тих, хто побачив..

Раніше також повідомлялося, що ФІА сподівається досягти компромісу у цьому скандалі.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!