iSport

Каталонський клуб і Spotify продовжили співпрацю

Продовжили партнерство, включно з правами на стадіон.
17 жовтня, 14:39     Автор: Валентина Чорноштан
Камп Ноу / Getty Images

На офіційному сайті Барселони оголосили про продовження співпраці зі Spotify.

Барселона уклала перший контракт зі Spotify у 2022 році. Тоді фінансова угода передбачала виплату 57,5 мільйона євро на рік за спонсорство футболок основної чоловічої та жіночої команд, а також додаткові 5 мільйонів євро за тренувальну форму.

Тепер новий контракт розрахований до 2030 року. Зазначається, що угода передбачає додаткові виплати, якщо Барселона розмістить логотип компанії на тренувальній формі: 10 млн євро на рік за розміщення на передній частині екіпіровки, 5 млн - на задній, або 15 млн - за повний комплект.

Також компанія придбає права на назву стадіону Камп Ноу до 2034 року.

Додамо, що на майбутньому Ель-Класико Барселона вийде у формі з логотипом нового альбому Еда Ширана.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!