Король та Вікінг: Голанд приєднався до ЛеБрона в рекламі навушників популярного бренду

Нападник Манчестер Сіті Ерлінг Голанд об'єднався з зірковим форвардом Лейкерс ЛеБроном Джеймсом у рекламному ролику Beats by Dre.
Своїм надрезультативним минулим сезоном норвежець безперечно звернув на себе увагу з боку багатьох відомих брендів, одним з яких, звісно, є Beats by Dre. Тепер Голанд став амбасадором цієї компанії.
"Я дуже радий приєднатися до сім'ї Beats, бренду, який вже давно є частиною моєї передматчевої рутини як спортсмена. Сім'я важлива для мене, і ця кампанія та партнерство справді говорять про це", - цитує Ерлінга Goal.
Гравець збірної Норвегії разом із чотириразовим чемпіоном НБА бере участь у новій промо-кампанії під назвою "Король та вікінг", в якій пара спілкується зі своїми сім'ями за день до великої гри.
Читайте також: Хто виграє Золотий м'яч 2025: Зірка Реала вийшов у лідери, Салах опустився з вершини, вінгер Барселони підтискає
Варто зазначити, що в новому рекламному ролику з'явився батько Ерлінга, Альфі, який залишає послання своєму синові. Там також з'явилася і дружина "Короля" Саванна, яка налаштовує свого чоловіка перед матчем.
У ролику основна увага приділяється очікуванням, покладеним на професійних спортсменів, і тому, як ті, хто перебуває на самій вершині своєї гри, такі як Голанд і Джеймс, постійно повинні доводити свою спроможність тим, хто відчайдушно намагається списати їх з рахунків.
Зазначимо, що ЛеБрон Джеймс свого часу підписав спонсорський контракт із Beats Electronics: в обмін на популяризацію навушників 38-річний баскетболіст отримав частину акцій компанії. У 2014 році він отримав прибуток у розмірі 30 мільйонів доларів після того, як компанію придбав Apple.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!