iSport

"Заплати і будь як Решфорд": власники Манчестер Юнайтед вигадали нову ідею, як заробити на фанатах

Глейзери бачать у сучасних технологіях спосіб монетизації.
2024 г., 10 лютого, 23:25
Аврам Глейзер / Getty Images

Власники Манчестер Юнайтед, родина Глейзерів, завжди знала, як заробити на англійському клубі.

Тепер вони знайшли ще один спосіб монетизації. І вони вважають, що футболісти самі в цьому їм допоможуть, адже вони є кумирами мільйонів фанатів по всьому світу.

Як повідомляє ESPN, у Глейзерів з'явилася геніальна ідея: вони хочуть, щоб усі гравці МЮ виходили на поле, надягнувши перед цим спеціальні камери доповненої реальності.

Глейзери бачать у цьому величезну можливість отримувати гроші від фанатів, які зможуть спостерігати за грою, так би мовити, очами самих футболістів.

Цікаво, що ця ідея була натхненна Едом Вудвордом, колишнім виконавчим директором "червоних дияволів".

Технологія вже існує, завдяки їй гравець зможе носити на своєму тілі AR-пристрій (Augmented Reality – доповнена реальність), а вболівальник у будь-якій точці світу може заплатити, щоб побачити гру очима свого улюбленого гравця.

Ця ідея має бути узгоджена з трансляторами АПЛ (Sky Sports, TNT Sports та Amazon Prime). Варто зазначити, що Астон Вілла спробувала цю ідею під час передсезонного туру минулого літа.

Читайте також: Манчестер Юнайтед підготував новий контракт для своєї юної сенсації

Інтерес Глейзерів до доповненої реальності не є необґрунтованим, враховуючи їх успішне впровадження цієї технології в їх франшизі НФЛ, Тампа-Бей Бакканірс.

Однак у них є одна серйозна проблема – використання натільних камер у змагальних футбольних матчах нині заборонено Міжнародною радою футбольних асоціацій (IFAB).

Проте, за інформацією джерела, Глейзери, як і раніше, віддані вивченню інноваційних можливостей для підвищення залученості вболівальників та стимулювання зростання доходів клубу.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!