Барселона визначилася, якого музиканта прорекламує на майбутньому Ель-Класико

Барселона визначилася, з логотипом якого музиканта виступить на Ель-Класико.
Нагадаємо, що каталонський клуб має контракт зі Spotify, тому протягом цього сезону Барса постійно створювала колаборації з відомими музикантами.
Каталонці випустили лімітовані версії своїх футболок із Дрейком, Розалією та Rolling Stones. Тепер на черзі Karol G.
Кароль Джі - колумбійська співачка в стилі реггетон і номінантка латинської Греммі. Її логотип - тернове серце - буде на футболках Барселони в матчі з Реалом.
За звичаєм клуб незабаром запустить лімітовану серію форми в магазини. Їхня ціна становитиме від 400 до 3000 євро.
Раніше також повідомлялося, що одна із зірок Реала дуже цікавить англійський гранд.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!