Боротьба Макларен і дубль Мерседес: підсумки Гран-прі Канади
У неділю, 15 червня, пройшов Гран-прі Канади-2025.
Зі стартом перегонів Джорджу Расселлу вдалося зберегти лідерство. невеличкою сенсацією став Антонеллі, якому вдалося залишити позаду Макларени та замкнути лідируючу трійку.
LAP 1/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
What a start from George Russell who maintains his lead!#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/1o9Ja34qU6
Старт загалом пройшов доволі спокійно, кілька пілотів розмінялися позиціями, і лише Алекс Албон міг достроково завершити перегони, проте зумів утримати болід.
LAP 1/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Alex Albon is pushed wide further around the first lap and loses out down in P12 😱#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/0AEpyFpgwd
До 12 кола пелотон стабілізувався, і пілоти почали робити свої ходи. Ландо Норріс дуже легко та впевнено відібрав у Фернандо Алонсо шосту позицію.
LAP 11/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Norris makes his way through on Alonso on exit of the hairpin! 👏
The Aston Martin driver is struggling on his medium tyres#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/8Eo0BPCoTJ
Але також стало зрозуміло, що і медіум, і хард доволі погано показували себе того вечора. Тож командам довелося одразу адаптувати свої стратегії. На 13-му колі Ферстаппен уже змінив свій медіум на хард. А слідом за пілотом Ред Булл і решта гонщиків стали міняти комплекти.
LAP 14/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Our race leader is in the pits for new tyres 🛞
Russell covers off the undercut threat from Verstappen's earlier stop ✋#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/jdMu6iaAEj
До 20 кола половина пелотону вже змінила свої комплекти, і гонка стала вкрай цікавою. Глядачі побачили велику кількість обгонів, включаючи не найакуратніші, як у Сайнса. А лідерство тим часом утримував Ландо Норріс, який стартував на харді і все ще не міняв шини.
LAP 17/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
A late dive from Sainz on Bortoleto into the hairpin! 😱
Tsunoda then passes the Kick Sauber into the final chicane 💨#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/SL7auCNKyc
При цьому інший пілот Вільямс став буквально катастрофою. Албон відмовлявся поміняти свій накатаний медіум, і в підсумку поступився позицією не тільки партнеру, але також і Бортолето, Цуноді та Алонсо. А під кінець перед самим піт-стопом пілота пройшов і Стролл.
LAP 20/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Sainz is through on Albon 🔄
The Spaniard's hard tyres are delivering more than the mediums at this stage!#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/gvbv6HoIAQ
На 26 колі Расселл, який перевзувся, наздогнав та обігнав Леклера, який продовжував їхати на харді. Незабаром після цього монегаск пішов на піт-стоп, а за ним і Ландо Норріс, повернувши пілоту Мерседес лідерство в гонці.
LAP 26/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
A crucial move for Russell 👀
The Mercedes moves up into P2, making the pass on Leclerc 💨#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/Q2uaPyFawo
Фернандо Алосно нагадав команді, що зараз тривають перегони після прохання акуратніше проходити повороти. При цьому іспанець встиг відіграти дві позиції, обійшовши Цуноду та Сайнса.
LAP 32/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
📻 "We are racing, not testing" 😅
Alonso gives a typically Alonso response to his race engineer's feedback to "be gentle" at Turns 3 and 8 👀#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/iEdQao2Qiz
Загалом, перегони йшли доволі активно. Пілоти постійно розмінювалися позиціями, команди активно грали з піт-стопами, міняючи місцями хард і медіум. Однак до 47 кола все ще було незрозуміло, якого ж фіналу варто чекати.
LAP 43/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Synchronised passing! 👀
Bortoleto goes side-by-side with Colapinto, and Hadjar passes Gasly 💨#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/EA0qbzpkzd
На 48 колі Алекс Албон втомився боротися зі своїм болідом та вирішив зійти з дистанції. Також паралельно Ленс Стролл отримав десятисекундний штраф за видавлювання Гаслі з траси.
LAP 48/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Albon pulls over and retires from the race! 😢
He parks his Williams safely behind the barrier at the hairpin and we remain under green flag conditions#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/h8VqdAgYlB
За 15 кіл до кінця стало зрозуміло, що одразу шість пілотів претендували на перемогу в гонці. Расселл, Ферстаппен, Антонеллі, Піастрі, Норріс і Леклер ішли дуже щільною групою, і кожен із пілотів міг би розраховувати на подіум.
LAP 56/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Piastri has closed right up to Antonelli, with Verstappen and Russell not too far up the road! 👀⚔️
1. Russell
2. Verstappen
3. Antonelli
4. Piastri
5. Norris#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/TuNJx7rMct
Останні кола лідери йшли дуже щільною групою, зберігаючи між собою не більше двох секунд. Очевидно було, що доля подіуму вирішуватиметься на останніх колах. Найбільш спекотно було в трійці Антонеллі-Піастрі-Норріс. Макларени намагалися і нав'язати боротьбу Мерседес, і вирішити всі питання між собою.
LAP 61/70
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Norris is less than half a second away from Piastri now 😮
The McLaren teammate battle is on!#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/urGCieZl9f
67 коло стало апогеєм усієї гонки. Піастрі та Норріс нарешті розпочали пряму боротьбу між собою. Обидва пілоти показували неймовірний рівень майстерності, але зрештою Норріс просто в'їхав у болід партнера та розбив власний, спричинивши сейфтікар.
Piastri and Norris come together in Canada! 😱
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Here's the collision between the two McLarens 💥#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/sKo3GRQ63Q
Саме під сейфтікаром і завершився Гран-прі Канади, перемогу на якому заробив Джордж Расселл. Другим фінішував Макс Ферстаппен, а трійку замкнув Андреа Кімі Антонеллі.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!