ФІА випустила спеціальну директиву щодо вирішення проблеми з галопуванням болідів
Після Гран-прі Азербайджану гостро постало питання про безпеку здоров'я пілотів через постійне галопування болідів на трасі. Найяскравішим прикладом став Льюїс Хемілтон, який з великими труднощами вилазив із машини.
Після цього Mercedes відправив ФІА запит на перегляд деяких пунктів нового регламенту. Щоб позбавитися цього ефекту, "срібним стрілам" було б достатньо підняти болід, що вплинуло б на швидкість боліда. Але вони хотіли виправити цю ситуацію без втрати швидкості.
У результаті у п'ятницю, 17 червня, перед вільними заїздами ФІА випустила Технічну директиву , щоб дати командам вказівки щодо заходів, які Федерація має намір вжити для вирішення цієї проблеми Це включає:
- більш ретельна увага до вивчення планок і підставок (розташованих безпосередньо під днищем боліду) – питання стосуватиметься як їх конструкцій, так і зношування елементів;
- Визначення показника, заснованого на вертикальному прискоренні автомобіля, який дасть кількісну межу допустимого рівня вертикальних коливань. Точна математична формула для цього показника все ще аналізується, і командам Формули 1 було запропоновано зробити свій внесок у цей процес.
Читайте також: Гран-прі Канади. Перша практика: Ферстаппен – 1-й, Сайнс – 2-й, Алонсо згадав молодість
На додаток до цих короткострокових заходів ФІА проведе технічну нараду з командами, щоб визначити заходи, які зменшать схильність автомобілів до таких явищ у середньостроковій перспективі.