Леклер упорався з усіма проблемами та виграв Гран-прі Австрії

Перша перемога "червоних" у Шпільберзі з 2003 року.
10 липня, 17:24
Шарль Леклер / Getty Images
Шарль Леклер / Getty Images

У неділю, 10 липня, у Шпільберзі на Ред Булл Ринзі пройшов одинадцятий етап Формули 1 сезону-2022 - Гран-прі Австрії.

Переможцем гонки став пілот Феррарі Шарль Леклер, який незважаючи на всі проблеми під кінець заїзду, першим перетнув фінішну межу.

Другим фінішував Макс Ферстаппен, який не зміг перемогти на домашній трасі Ред Булл. Знову на подіум потрапив Льюїс Хемілтон, на рахунку якого бронза.

Як завжди, велика кількість фанатів Ферстаппена на трибунах автодрому зробила свою справу - траса була задимлена помаранчевими фаєрами.

Трибуны в Шпильберге
Трибуны в Шпильберге

Однак це не завадило бадьорому Старту. Поки Ферстаппен і Леклер спокійно зайняли позиції в першому повороті, Джордж Рассел видавив за межі траси Карлоса Сайнса, який майже відразу ж повернув собі позицію. При цьому на британця вже почав насідати Серхіо Перес, що спричинило контакт.

Старт
Старт

Чеко намагався пройти опонента по зовнішній траєкторії, але Джордж, максимально викручуючи болід, все ж таки зачепив мексиканця, від чого той вилетів у гравій і отримав досить серйозні пошкодження боліда, які матимуть свої наслідки надалі.

Чеко в гравии
Чеко в гравии

Момент с Чеко и Расселлом
Момент с Чеко и Расселлом

Команда Ред Булл вирішила відразу покликати Переса до боксів і поставити йому свіжий хард, поки стюарди розглядали інцидент з Расселлом - пізніше він отримає +5 секунд.

У той час, як трійка лідером почала відриватися від решти пелотону, Мік Шумахер почав пресингувати Льюїса Хемілтона (відповідь за спринт). І всього за два кола він пройшов іменитого суперника - татові гени дали про себе знати. А напарник Хема вирішив зібрати "паровозик" (чому б і ні).

Расселл собрал паровозик
Расселл собрал паровозик

Далі стався класичний Льюїс: 7-кратний заявив команді, що Хаас на прямих для нього просто недосяжний - така вже у них висока швидкість.

"Они слишком быстрые на прямых"
"Они слишком быстрые на прямых"

А от у кого не було швидкості, так це у Переса, який уже на 8-му колі був змушений пропускати вперед і Ферстаппена, і Леклера - мексиканець був повільніший за цю парку на цілих п'ять секунд.

Загалом Ред Булл, навіть без пошкоджень, мав проблеми з темпом. Макс дуже рано дозволив Шарлю наблизитися на радіус атаки - вперше він відбився, після чого сказав команді, що довго не протягне.

Шарль давит на Макса
Шарль давит на Макса

Леклер догоняет Ферстаппена
Леклер догоняет Ферстаппена

Так воно і сталося: на 12-му колі монегаск на пізнішому гальмуванні пройшов нідерландця, після чого одразу почав відриватися.

Обгон Леклера
Обгон Леклера

Макса потім покликали на піт-стоп, де поставили свіжий медіум.

Пит Макса №1
Пит Макса №1

Трохи раніше свій штраф відстояв Рассел, якому довелося міняти ще переднє антикрило. Через це він виїхав 18-м (але навіть попри це зможе фінішувати четвертим).

Пит Расселла
Пит Расселла

Леклеру ж дали друге попередження, за порушення меж траси. Взагалі варто відразу відзначити, що це була гонка імені попереджень і штрафів за порушення меж - деякі гонщики отримали +5 секунд (Гаслі, Норріс), а хтось побачив перед собою чорно-білі прапори (Перес, Чжоу, Хемілтон).

Пілот Мерседес особливо завзято обурювався попередженням: він не розумів, за що він їх отримує, і чи стежать за іншими пілотами судді, і взагалі він нічого не порушує.

Натомість до нього повернувся гоночний темп, завдяки чому він спочатку повернув собі п'яту позицію, пройшовши Шумахера, після чого здався й Магнуссен. Крім цього британець ще й заявив, що шини в повному порядку (це точно був Льюїс?).

При цьому за самим Хемілтоном попрямував Ферстаппен, який хотів, щоб його андеркат проти Леклера був успішним. А щоб він був успішним, йому необхідно було проходити свого торішнього супротивника, з чим він легко впорався.

Гоночний інженер Макса попередив, що Феррарі, з великою ймовірністю, їдуть з тактикою одного піта, тоді як на нього чекає ще друга зупинка.

Завдяки тому, що Юкі Цунода зібрав другий "паровозик" дня, ми стали свідками одного з найкрасивіших моментів цього сезону. Якоїсь миті одразу п'ять болідів входили в один поворот, ведучи боротьбу один з одним.

5(!) машин в одном повороте
5(!) машин в одном повороте

За її підсумками переможцем вийшов Кевін Магнуссен, Ландо Норріс пройшов відразу кількох опонентів, скориставшись своїм шансом.

На 26-му колі "бики" вирішили, що настав час припинити страждання Переса - Серхіо зійшов з дистанції.

Сход Переса
Сход Переса

Навколо пізніше механіки Скудерії продемонстрували те, що підтверджувалося після під час кожного піт-стопу - вони жодного разу не заспівали зупинку своїм пілотам - просто якісь дива. Протягом двох кіл вони провели заміну шин і Шарлю, і Карлосу, які одразу ж кинулися у боротьбу за перемогу.

Пит Леклера №1
Пит Леклера №1

Вже через кілька кіл Леклер впритул під'їхав до Ферстаппену, який без особливої ​​боротьби віддав позицію, скаржачись на те, що в нього є зчеплення з трасою, то його немає.

Тут до нідерландця вже підкрався Сайнс, проте Макс його випередив та поїхав на свій другий піт.

Пит Макса №2
Пит Макса №2

Раптом на другому секторі з'явилися жовті прапори та камери показали Себастьяна Феттеля у гравії. Спочатку здавалося, що він взявся за старе, проте повтор показав, що насправді став жертвою П'єра Гаслі, який підбив німця.

Себ в гравии
Себ в гравии

Пьер и Себ
Пьер и Себ

Гасли подбивает Феттеля
Гасли подбивает Феттеля

За це француз отримає ще 5 секунд, які він не відстоїть - П'єр заїхав у бокси і відбув старе покарання за порушення меж траси, але не за "збиття" Себа.

"Удачный" уик-енд Гасли
"Удачный" уик-енд Гасли

Темп лідерів був настільки високим, що за 20 кіл до фінішу Леклер вже обійшов Естебана Окона, який їхав шостим. А щоб його підтримувати Феррарі знову за два кола зробили два піти своїм гонщикам, і знову без проблем.

Пит Шарля №2
Пит Шарля №2

Пит Карлоса №2
Пит Карлоса №2

На 51-му колі з дистанції зійшов Ніколас Латіфі - не найкращий спосіб відзначити ювілейну 50 гонку в кар'єрі.

Сход Латифи
Сход Латифи

На 53-му колі ми вже втретє побачили, як Феррарі проходить Ред Булл: Леклер атакував Ферстаппена. Макс відбився, але Шарль краще вийшов із повороту і за рахунок вищої швидкості пройшов його, знову забравши собі лідерство.

Атака Леклера
Атака Леклера

Леклер проходит Ферстаппена
Леклер проходит Ферстаппена

Здавалося, що цей же трюк повторить і Сайнс - між пілотами було всього 1,3 секунди - проте мотор на боліді іспанця сказав "К бісу, з мене вистачить".

Карлос різко втратив у швидкості, а із задньої частини машини повалив дим. Він одразу зрозумів, у чому проблема і згорнув із траси. І тут його болід буквально спалахнув. Начебто таке вже бувало раніше, але тут був свій нюанс.

Сайнс зупинив машину на схилі, і доки він намагався вибратися, вона почала відкочуватися назад. Все могло бути значно гіршим, але, на щастя, Карлос не постраждав. Принаймні фізично. А машину швидко загасили.

Через цей інцидент було введено режим віртуального СК, і обидва лідери поїхали в бокси, де вони отримали за новим медіумом.

Пит Шарля №3
Пит Шарля №3

Пит Макса №3
Пит Макса №3

Феррарі була б Феррарі, якби в неї виникли чергові проблеми. За 10 кіл до фінішу Леклер почав скаржитися на те, що педаль газу якось дивно поводиться. Спочатку команда скаже, що, за її даними, з педаллю все гаразд, проте це було не так.

Проблемы с педалью
Проблемы с педалью

Пізніше стане відомо, що вона іноді застряє, і що Шарлю треба якось із цим справлятися. До того ж у нього виникли складності зі зниженням передач через педалі, а самому пілоту було складно проходити третій поворот.

Проблемы с понижением передач
Проблемы с понижением передач

Про це дізналися австрійці і попросили Ферстаппена натиснути. Але до кінця гонки він так і не зміг вийти на радіус атаки, завдяки чому Шарль Леклер став переможцем Гран-прі Австрії. До слова італійці не знали там смаку перемоги з 2003 року, коли переміг Міхаель Шумахер.

Финиш
Финиш

Феррари не побеждала в Австрии с 2003 года
Феррари не побеждала в Австрии с 2003 года

Победитель
Победитель

Подиум
Подиум

З одного боку, Скудерія перемогла, але з іншого це могло бути ще приємніше шанувальникам італійської команди, якби не трагедія Карлоса Сайнса.

Додатковий бал за найшвидше коло забрав Макс Ферстаппен, а гонщиком дня було визнано Міка Шумахера, який фінішував шостим.

Шумахер - гонщик дня
Шумахер - гонщик дня

Підсумкова класифікація:

Леклер трохи скоротив відставання від Ферстаппена в особистому заліку пілотів - тепер між ними 38 очок. Феррарі ж могла ще суттєвіше наблизитися до Ред Булл у кубці Конструкторів у разі дубля. А так команди поки що поділяють 56 очок.

Формула 1 бере двотижневу перерву, після чого повернеться до Франції, якій поки немає місця в календарі наступного сезону.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK