Керівник Феррарі пояснив провальну стратегію Леклера та Сайнса на Гран-прі Угорщини.

Маттіа Бінотто вирішив звалити всю провину на погоду та машину, але ніяк не на стратегів.
2022 г., 31 липня, 22:54
Маттіа Бінотто / Getty Images
Маттіа Бінотто / Getty Images

Після того, як Феррарі втратила ймовірну перемогу на Гран-прі Угорщини через рішення, які не розуміють самі пілоти, керівник команди Маттіа Бінотто не посоромився виправдати обрану тактику.

"Сьогодні були інші умови", — цитує Бінотто WTF1. "Набагато холодніше, але в цілому швидкість сьогодні була недостатньо високою, і які б шини ми не використовували, я не думаю, що ми були так хороші, як хотіли".

Коли його запитали про перехід Шарля Леклера на жорсткі шини, він заявив, що на харді пілоти б "страждали" лише кілька кіл, після чого їх темп зростав би.

"Хард був би повільнішим за мідіум на 10-11 колах, але потім він би почав працювати, вирівнявся б з мідіумом і до кінця відрізка пілоти були б швидше - а це був відрізок з 30 кіл. В цілому шини не спрацювали. Я знаю, що вони працювали не так добре (як очікувалося) й на інших машинах”.

"Тим не менш, аналіз, який я зробив, був заснований на всіх даних, які у нас були. Я думаю, як уже сказав раніше, головне питання не в тому, щоб вивчити стратегію, а в тому, чому машина була не так хороша , як ми сподівалися".

За словами Леклера, його "катастрофа" на харді зрештою коштувала йому перемоги, що змусило багатьох задуматися про те, що Феррарі потрібні зміни у команді стратегів. Проте Бінотто так не вважає.

Завдяки цьому Скудерія тепер програє Ред Булл у кубку Конструкторів майже 100 очок, тоді як Леклер відстає від Макса Ферстаппена в особистому заліку на 80 балів.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK