Бинотто: При разработке двигателя Феррари предпочла мощность надежности
Цього сезону Шарль Леклер і Карлос Сайнс постраждали від ненадійності двигуна Феррарі. Особливо запам'ятвся схід іспанця в Австрії, коли його мотор буквально вибухнув.
Керівник Скудерії Маттіа Бінотто зізнався, що при розробці силової установки італійці робили ставку на потужність, а не надійність.
"Не думаю, що ми якось переборщили в гонитві за потужністю – швидкості багато не буває", – цитує Бінотто Motorsport. "Але так, ми віддали перевагу потужності, а не надійності. Потрібно пам'ятати про те, що кількість годин для роботи з двигунами на динамометричних стендах була обмежена".
"Ці обмеження виразно позначилися на нашій роботі. Коли їх не було, нам вистачало часу для того, щоб займатися і продуктивністю, і надійністю. Сьогодні ж, в умовах обмежень, ви змушені робити вибір".
Читайте також: Гемілтон зізнався, що відмовився від ролі пілота у фільмі Тома Круза "Top Gun: Maverick"
"Ми діяли так, тому що розуміли, як важливо нам скоротити відставання від конкурентів до моменту заморозки розробки двигунів на чотири сезони, при цьому розуміючи і те, що проблеми з надійністю можна буде вирішити потім. Але так, ми відразу розуміли, що знаходимося в не кращій ситуації".
Бадьоро розпочавши чемпіонат, Феррарі через проблеми з болідом, помилок пілотів та стратегів здала позиції. До літньої перерви команда підійшла із майже 100-очковим відставанням від Ред Булл у кубку Конструкторів.