Ред Булл і Хаас мають найефективнішу DRS

Мерседес - один із найгірших.
2023 г., 23 березня, 11:23
Макс Ферстаппен та Льюїс Гемілтон / Getty Images
Макс Ферстаппен та Льюїс Гемілтон / Getty Images

F1 Data Analysis оцінив ефективність активного заднього антикрила на основі даних, отриманих на Гран-прі Саудівської Аравії.

Виявилося, що Льюїс Гемілтон не даремно відзначав, наскільки просто його обійшов Макс Ферстаппен. Згідно з даними, у Ред Булл найбільш ефективна система DRS.

Цікаво, що показників Ред Булл змогла досягти лише одна команда - Хаас, а в трійці найгірших опинилися Мерседес, Астон Мартін та Алфа Таурі.

Зниження лобового опору оцінювалося шляхом порівняння прискорення при заданій швидкості з DRS і без неї. Проєкт враховував вплив сліпстріму, ефект від якого під час аналізу кожного кола усереднювався.

Зазначається, що на показники DRS безпосередньо впливає аеродинаміка боліда. Так, Мерседес із низькою притискною силою отримує менше швидкості від DRS, а високо завантажений аеродинамікою Ред Булл навпаки.

Зниження лобового опору при використанні DRS

  • Астон Мартін: 20,7%
  • Альфа Таурі: 21,5%
  • Мерседес: 23,8%
  • Альфа Ромео: 27,7%
  • Макларен: 27,9%
  • Альпін: 28%
  • Феррарі: 28,3%
  • Вільямс: 30,4%
  • Хаас: 31,5%
  • Ред Булл: 31,5%

Також цікаво, що на швидкісній пастці в Джидді максимальної швидкості досяг Макс Ферстаппен - 342,7 км/год. Лише на 6 км/год відстав від нього пілот Вільямс Логан Сарджент, а третім став Льюїс Хемілтон.

Нагадаємо, що переможцем Гран-прі Саудівської Аравії став пілот Ред Булл Серхіо Перес.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Мерседес Хаас Ред Булл

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK