Ферстаппен прорвався з дев'ятого місця та завоював перемогу на Гран-прі Маямі
У неділю, 7 травня, пройшов Гран-прі Маямі, п'ятий гоночний етап сезону Формули 1 2023 року.
Переможцем заїзду став пілот Ред Булл Макс Ферстаппен. На подіумі виявився вже звичний для цього сезону склад гонщиків: другим фінішував Серхіо Перес (Ред Булл), третім виявився Фернандо Алонсо (Астон Мартін).
На відміну від гонки до Баку, цей Гран-прі подарував трохи більше обгонів та емоцій. А все завдяки Шарлю Леклеру, котрий влаштував чудове шоу під час кваліфікації.
Старт вийшов досить чистим, хіба що Нік Де Вріс наприкінці прямої піддів Ландо Норріса.
Перша трійка пілотів зберегла свої позиції, а Кевін Магнуссен провалився із четвертого місця на сьоме.
На 3-му колі відбувся перший піт-стоп: Логан Сарджент змушений був заїхати в бокси за новим переднім антикрилом. Йому також поставили новий хард замість мідіуму.
Варто відразу позначити, що хард показував себе в рази краще за мідіум, що ідеально продемонстрував Макс Ферстаппен.
Нідерландець єдиний із топ-10 стартував на харді і саме він був джерелом хайлайтів.
Найкрасивіший був організований у парі з Магнуссеном. Поки данець боровся з Леклером, чемпіон світу пройшов їх обох. Кей-Маг також опинився попереду Леклера.
Цей момент стався усього лише на четвертому колі. Через десять кіл Макс уже пройшов Карлоса Сайнса, а на наступному був переможений Фернандо Алонсо - попереду залишався лише Серхіо Перес.
Але прямої боротьби напарників по команді ми все ж таки не побачили. На 21-му колі Чеко поїхав у бокси за хардом і виїхав четвертим за Оконом та Алонсо, Макс став лідером гонки.
Тим часом судді виписали Карлосу Сайнсу 5-секундний штраф за перевищення швидкості на піт-лейні - іспанець не встиг вчасно загальмувати, через що він заблокував колеса (все одно не допомогло).
На 32-му колі сталося щось неймовірне: Льюїс Гемілтон, який весь вікенд (за винятком першої практики) зазнає лише страждань, повідомив команді, що Джордж Расселл може спокійно його обійти. І Джордж усією своєю британською душею йому віддячив за цей щедрий жест.
За наступні дванадцять кіл відбулися деякі обгони, у тому числі Расселл пройшов Сайнса в боротьбі за четверте місце. Але важлива подія сталася на 46-му колі.
Ферстаппен поїхав у бокси, йому поставили мідіум, а виїхав він другим у 1,5 с. за Чеко. І вже на наступному колі він пішов в атаку на напарника. Першу атаку мексиканець відбив, але з другою не впорався – Ферстаппен повернув собі лідерство.
Пройшло всього три кола, а Макс вже відірвався майже на 2 с – настільки велика різниця в темпі двох пілотів Ред Булл.
Під кінець гонки страждаючий Гемілтон пройшов Леклера. Виникає питання: "А хто насправді більше страждав?". Феррарі знову провалила Гран-прі, програвши боротьбу Мерседес та Астон Мартін.
А десь там попереду Макс Ферстаппен, покращуючи і без того найшвидше коло, перетнув фінішну межу і став переможцем Гран-прі Маямі, прибравши заразом і звання гонщика дня. Наприкінці заїзду нідерландець привіз напарнику п'ять секунд.
Ферстаппен збільшив відрив від Переса в особистому заліку пілотів, а перевага Ред Булл у Кубку конструкторів складає понад 100 очок.
Підсумкова класифікація
Наступний етап відбудеться за два тижні і пройде він в Емілії-Романьї.