Ферстаппен став тріумфатором дебютного Гран-прі Лас-Вегаса

Ред Булл були близькими до дубля, але Шарль Леклер на останньому колі відібрав у Серхіо Переса друге місце.
2023 г., 19 листопада, 09:39
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

Вранці неділі, 19 листопада, відбувся перший історії Гран-прі Лас-Вегаса на новій трасі в рамках двадцять другого етапу Формули 1 сезону-2023.

Переможцем заїзду став пілот Ред Булл Макс Ферстаппен, слідом за яким фінішував Шарль Леклер із Феррарі, який стартував з поула. На останньому колі монегаск обійшов Серхіо Переса (Ред Булл), який приїхав третім.


Після кошмарного початку етапу здавалося, що й усі інші дні будуть такими самими. Але недільна гонка багато в чому виправила загальне враження від вікенду у Неваді.

Старт заїзду пройшов у найкращих традиціях Формули 1 – у першому повороті сталося кілька важливих епізодів.

Головним, звичайно, стала атака Ферстаппена на Леклера. Нідерландець жорстко видавив опонента за межі треку, при цьому Макс сам пішов за Шарлем. Оскільки Ферстаппен не повернув позицію Леклеру, незабаром судді виписали пілоту Ред Булл 5-секундний штраф.

Позаду в оптимістичну атаку пішов Фернандо Алонсо, однак в самий невідповідний момент його розгорнуло. У нього влетів Валттері Боттас, якого зачепив Перес. У результаті вся трійця одразу ж поїхала у бокси, а на трасі було оголошено режим віртуальної машини безпеки.

Дуже хороший старт видався у Ленса Стролла: стартувавши передостаннім, представник Астон Мартіна піднявся на дев'яте місце. Варто також відзначити Юкі Цуноду, який прорвався із останнього місця на дванадцяте.

А ось Карлосу Сайнсу пощастило в рази менше. Іспанець, який серйозно претендував у кваліфікації на поул, але через штраф стартував дванадцятим, провалився на вісімнадцяту позицію.

На третьому колі Ландо Норріс втратив управління, в повороті знесло задню частину його боліда. Після контакту зі стіною його закрутило і він сильно влетів у бар'єри. На щастя, британець не постраждав, але гонку він, звісно, ​​продовжити не зумів. На трасі з'явилася машина безпеки.

На рестарті нічого не сталося, Ферстаппен розумно відгальмував Леклера і розігнався, не давши супернику шансу на атаку.

Однак монегаск згодом почав відігравати відставання. Команда покликала Ферстаппена у бокси, але ще до піт-стопу Леклер повернув собі лідерство.

Слідом відбулося зіткнення Льюїса Гемілтона і Оскара Піастрі, в результаті якого семиразовий чемпіон світу отримав прокол правого заднього колеса.

Втрачаючи темп і позиції, він був змушений проїхати в такому стані ціле коло. Оскару пощастило більше, і він встиг заїхати в бокси.

На 25-му колі вже інший пілот Мерседес став учасником зіткнення. Джордж Расселл потрапив під атаку Ферстаппена. Втративши перевагу позиції, британець повернув у суперника, чим зламав тому бокову пластину переднього антикрила.

Через уламки на треку знову виявився СК, чим скористалися багато гонщиків - пелотон перемішався. Леклер вирішив залишитися на трасі, а Макс заїхав у бокси. Однак йому не стали міняти переднє антикрило.

Расселл у свою чергу отримав +5 секунд, які в результаті відкинули його на фініші на восьме місце.

Після рестарту Перес спробував атакувати Леклера, але до самого Чеко ззаду вже під'їжджав Піастрі. На жаль, МакЛарен цього дня не був конкурентом для Ред Булл та Феррарі і незабаром австралієць відстав від лідерів.

На 33-му колі вперше лідером Гран-прі став Перес, пройшовши Леклера. Але через кілька кіл пілот Феррарі контратакував і повернув собі перше місце.

Майже відразу ж Переса пройшов і Ферстаппен, який налаштувався перемогти. Він сказав гоночному інженеру, що йому і Чеко треба працювати в команді - так він дав зрозуміти, що хоче, щоб вони вдвох випередили Леклера і взяли дубль.

І в якийсь момент їм це вдалося. За тринадцять кіл до фінішу Ферстаппен за допомогою ДРС пройшов Леклера, який хотів контратакувати пізнішим гальмуванням. Але у Шарля нічого не вийшло.

Здавалося, що Перес одразу пройде опонента, але йому на обгін знадобилося шість кіл і помилка Шарля.

Однак Леклер не захотів просто так віддавати бодай друге місце. Команда попросила Ферстаппена пригальмувати, щоб допомогти Пересу, але це не врятувало мексиканця – за кілька поворотів до фінішу Леклер повернув собі друге місце.

Чеко до останнього намагався боротися за "срібло", але другим на фініші все ж таки був пілот Скудерії, а Серхіо довелося задовольнятися третім місцем.

Макс Ферстаппен завоював свою 53 перемогу в кар'єрі, що дозволило йому наздогнати за цим показником Себастьяна Феттеля.

Гонщиком дня було визнано Шарля Леклера, а додатковий бал за найшвидше коло забрав Оскар Піастрі.

Карлос Сайнс за рахунок шостого місця вирвався на четвертий рядок особистого заліку, а Феррарі впритул наблизилася до Мерседес у Кубку конструкторів.

Зазначимо, що Серхіо Перес гарантував собі друге місце за підсумками чемпіонату - у Льюїса Гемілтона більше немає можливості наздогнати Чеко. Але він також не втратить свого третього місця.


Підсумкова класифікація

До кінця сезону залишилося провести лише одну гонку і пройде вона вже через тиждень. Фінал традиційно пройде етапом в Абу-Дабі (24-26 листопада).

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Гран-прі Лас-Вегаса

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK