ФІА змінила плани щодо впровадження активної аеродинаміки у Формулу-1

Перші тести на симуляторі виявилися катастрофічними.
9 квітня, 12:59
Шарль Леклер / Getty Images
Шарль Леклер / Getty Images

ФІА змушена переглянути свої плани щодо впровадження активної аеродинаміки у Формулу-1 у 2026 році, пише Autosport.

Організація протестувала на симуляторах найпростіший варіант із нерухомим переднім антикрилом і рухомим заднім. Однак результати вийшли розчаровуючими.

Як виявилося, при конфігурації боліда з низькою притискною силою та повною потужністю двигуна він ставав повністю некерованим. Авто розвертало навіть на прямих при найменших зміщеннях.

При такому розкладі, єдиний варіант - це пілотувати болід на швидкостях менших, ніж навіть у Формулі-2.

Видання пише, що ФІА змінила плани і тепер розроблятиме систему з одночасною зміною конфігурації переднього і заднього антикрил.

Раніше також Шарль Леклер назвав свою головну проблему в поточному сезоні.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK