ФІА змінила плани щодо впровадження активної аеродинаміки у Формулу-1
ФІА змушена переглянути свої плани щодо впровадження активної аеродинаміки у Формулу-1 у 2026 році, пише Autosport.
Організація протестувала на симуляторах найпростіший варіант із нерухомим переднім антикрилом і рухомим заднім. Однак результати вийшли розчаровуючими.
Як виявилося, при конфігурації боліда з низькою притискною силою та повною потужністю двигуна він ставав повністю некерованим. Авто розвертало навіть на прямих при найменших зміщеннях.
При такому розкладі, єдиний варіант - це пілотувати болід на швидкостях менших, ніж навіть у Формулі-2.
Видання пише, що ФІА змінила плани і тепер розроблятиме систему з одночасною зміною конфігурації переднього і заднього антикрил.
Раніше також Шарль Леклер назвав свою головну проблему в поточному сезоні.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!