Формула-1 хоче зробити мотори 2030 року більш шумними

Керівник серії розуміє, чого не вистачає фанатам.
15 травня, 16:10
Двигун Вільямса Логана Сарджента / Getty Images
Двигун Вільямса Логана Сарджента / Getty Images

Після переходу Формули-1 на турбо-гібридні силові установки серія втратила одну зі своїх головних рис - потужність звучання.

Сучасні силові установки не генерують той шум, який завжди видавали старі V8, що дуже подобалося фанатам "королеви автоспорту".

Генеральний директор Формули 1 Стефано Доменікалі зізнався, що він теж хоче чути на трасі більше шуму. Однак через поточний регламент з гібридами виникає дуже багато проблем, у тому числі зі збільшенням маси боліду.

"Болюча тема для нас пов'язана з вагою одномісних машин. Зберігаючи рішення залишити гібридну силову установку і на 2026 рік, значне збільшення ваги неминуче", - цитує італійця Motorsport.

"Якщо ми порівняємо прогноз маси боліда 2026 року з болідом 10-річної давності, ми побачимо, що вага стала серйозною проблемою. Всі пілоти хотіли б мати легші машини, і особисто мені також хотілося б трохи гучнішого звуку".

Читайте також: ФІА відкрила тендер на постачання нового гало

"Ми працюємо над збільшенням кількості децибел. З дослідження, яке ми проводимо, випливає, що всі ринки та всі вікові групи хочуть кращого звуку, а також енергії та вібрацій, які здатний передавати лише певний тип двигуна".

Варто зазначити, що минулого року триразовий чемпіон світу Макс Ферстаппен виклав своє бачення ідеальної Формули-1, і воно включало перехід на двигуни V8.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK