Ред Булл подав запит до ФІА на дослідження потенційно нелегального антикрила Мерседес
![Льюїс Гемілтон / Getty Images Льюїс Гемілтон / Getty Images](https://isport.ua/i/97/91/34/5/9791345/image_main/2ca4fa8275c04b3709346520df904a78-quality_70Xresize_1Xallow_enlarge_0Xw_835Xh_0.jpg)
На Гран-прі Канади Мерседес провів чи не найкращий свій вікенд у сезоні-2024.
Джорджа Расселл виграв кваліфікацію і боровся за перемогу, але зрештою фінішував третім. Льюїс Гемілтон завершив заїзд п'ятим.
Подібний виступ "срібних стріл" викликав деякі підозри у лідера чемпіонату Ред Булл.
Як повідомляє Auto Motor und Sport, інженери "биків" вивчають переднє антикрило німецького колективу.
Ця специфікація вперше була представлена на боліді Расселла в Монако. Потім його використовували на обох машинах в Канаді, і це призвело до значного ефекту.
![formu1a.uno formu1a.uno](https://isport.ua/i/97/91/34/5/9791345/gallery/6c3aa79d50d89edcc01c06028ba06a06-quality_70Xresize_1Xallow_enlarge_0Xw_700Xh_700.jpg)
Читайте також: Керівник Альпін розповів, яким пілотом команда має намір замінити Окона
Ред Булл подав неофіційний запит у технічний офіс ФІА на дослідження вигину переднього крила і носа боліда W15.
За інформацією джерела, під час статичних перевірок Федерації переднє крило Мерседес завжди знаходилося в допустимих межах.
Проте команди можуть активувати згинання в певних діапазонах навантаження під час кола. ТБ-зображення підтверджують, що переднє крило нової специфікації W15 згинається більше, ніж вихідна специфікація.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!