Ред Булл подав запит до ФІА на дослідження потенційно нелегального антикрила Мерседес

"Бики" вважають, що німецька команда створила антикрило, яке не відповідає регламенту.
14 червня, 13:13
Льюїс Гемілтон / Getty Images
Льюїс Гемілтон / Getty Images

На Гран-прі Канади Мерседес провів чи не найкращий свій вікенд у сезоні-2024.

Джорджа Расселл виграв кваліфікацію і боровся за перемогу, але зрештою фінішував третім. Льюїс Гемілтон завершив заїзд п'ятим.

Подібний виступ "срібних стріл" викликав деякі підозри у лідера чемпіонату Ред Булл.

Як повідомляє Auto Motor und Sport, інженери "биків" вивчають переднє антикрило німецького колективу.

Ця специфікація вперше була представлена ​​на боліді Расселла в Монако. Потім його використовували на обох машинах в Канаді, і це призвело до значного ефекту.

formu1a.uno
formu1a.uno

Читайте також: Керівник Альпін розповів, яким пілотом команда має намір замінити Окона

Ред Булл подав неофіційний запит у технічний офіс ФІА на дослідження вигину переднього крила і носа боліда W15.

За інформацією джерела, під час статичних перевірок Федерації переднє крило Мерседес завжди знаходилося в допустимих межах.

Проте команди можуть активувати згинання в певних діапазонах навантаження під час кола. ТБ-зображення підтверджують, що переднє крило нової специфікації W15 згинається більше, ніж вихідна специфікація.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Мерседес Ред Булл

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK