Ризикована стратегія Феррарі дозволила Леклеру виграти Гран-прі Італії

Зовсім трохи не вистачило часу Макларен, щоб обійти монегаска.
1 вересня, 17:22
Гран-прі Італії / Getty Images
Гран-прі Італії / Getty Images

У неділю, 1 вересня, у Монці відбулося Гран-прі Італії.

Уже старт вийшов дуже спекотним. Расселл не вписався в поворот і втратив безліч позицій, опинившись позаду обох Ред Булл, а Піастрі, програвши партнеру старт, зумів атакувати Норріса в другій шикані та завоювати лідерство. 

На жаль, для Расселла помилка на старті коштувала дуже дорого. Пілот пошкодив торцеву платину переднього антикрила, що сильно позначилося на можливостях боліда.

Ніко Хюлькенберг взяв участь у двох епізодах з пілотами РБ, і в підсумку Юкі Цунода був змушений вибути з гонки. Через це пілот Хаас отримав 10-секундний штраф, а також ще 5 секунд отримав Ріккардо, проте обидва пілоти зазнали пошкоджень болідів.

А Джорджу Расселлу лише на 12 колі вирішили нарешті замінити зламане антикрило, внаслідок чого британець повернувся на трасу 16-м.

До 16-го кола Макларен зробили вдалий андеркат, і Норріс опинився попереду Леклера. Феррарі спробували відповісти своїм піт-стопом, який лише сильніше погіршив ситуацію.  У підсумку в лідерах залишилися Карлос Сайнс, який, схоже, вирішив їхати з одним піт-стопом, та Ред Булл, які стартували на "харді".

Ред Булл нарешті пішов на піт-стоп, і жахлива помилка механіка призвела до того, що Макс змушений був стояти цілих шість секунд. Крім того, «бики» вирішили поставити другий хард, а це означає, що їхнім пілотам доведеться робити ще один піт-стоп.

До 30-го кола Макларени впевнено забрали лідерство, проте Норріс різко втратив темп, і це призвело до того, що його наздогнав Леклер, який став дуже агресивно атакувати пілота Макларен.

У підсумку Макларен був змушений кликати Норріса в бокси і міняти йому шини. На трасу Ландо повернувся одразу за Максом, якому ще доведеться заїжджати на піт-стоп.

За 10 кіл до фінішу склалася цікава ситуація. Уперед вирвалися обидві Феррарі, які продовжували їхати з одним піт-стопом, а позаду них за чотири секунди два Макларени на куди свіжіших шинах. Однак Піастрі дуже швидко скорочувала дистанцію до Сайнса, який цілих 10 секунд поступався своєму партнеру.

Незабаром Піастрі цілком очікувано дуже легко пройшов Сайнса і кинувся за Леклером, до якого було 12 секунд.

Однак Піастрі просто не вистачило часу, щоб наздогнати Леклера, монегаск завдяки ризикованій стратегії та акуратному поводженню з шинами виграв доамашнє Гран-прі!

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Гран-прі Італії

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK