Алонсо припустив, чому у Формулі-1 поменшало аварій і появ машини безпеки

На думку дворазового чемпіона світу, проблема полягає в сучасних болідах.
9 жовтня, 11:07
Фернандо Алонсо / Getty Images
Фернандо Алонсо / Getty Images

Останні дев'ять Гран-прі Формули-1 сезону-2024 пройшли без виїзду на трасу машини безпеки.

Це сталося вперше з періоду Гран-прі Угорщини-2003 - Гран-прі Іспанії-2004. Водночас уперше в історії Гран-прі Сінгапуру обійшлося без машини безпеки.

Хоча цьому немає очевидного пояснення, пілот Астон Мартін Фернандо Алонсо натякнув, що в цьому винні характеристики сучасних болідів із граунд-ефектом.

"Цими машинами нелегко керувати, але я думаю, що їхня проблема полягає в тому, щоб вичавити з них 100%", - цитує іспанця Motorsport.

"Якщо ви їдете на 90% можливостей, то іноді опиняєтеся швидше. Ви не виходите за межі, і тоді все руйнується. Тож іноді їзда на 90% - це швидко".

Джерело: Getty Images

Читайте також: Норріс: Коли я одягаю шолом, я всіх ненавиджу

Нандо вважає, що характеристики нинішніх машин можуть сильно заплутати, коли їх доводять до межі - що й відбувається у кваліфікації.

"Баку був дуже хорошим прикладом. У першому сегменті я був 15-м, коли у Ландо (Норріса) виникли проблеми. Якби не це, я б стартував 16-м. Через сім хвилин я поставив інший комплект шин і став п'ятим у другому сегменті. Я додав близько 1,1 секунди. Але їхав я так само".

"Я гальмував у тих самих точках, підготовка не змінювалася. Але я зміг зняти 1,1 секунди з минулого результату. А в декого все було навпаки: вони були дуже швидкі в першому сегменті, але дуже повільні в другому. І іноді ми не знаходимо пояснень, коли ми швидкі, коли повільні і чому".

"Якщо вдаватися в деталі та враховувати необмежену кількість датчиків, які є в машині, ми можемо помітити невеликі відмінності, коли машина повільно їде. Ми ставимо машину в різні положення, що, можливо, її просто не влаштовує, і все в такому дусі".

"Тому іноді в гонках, коли ми всі їдемо на 90%, дбаємо про шини, заощаджуємо пальне тощо, ми не бачимо надто багато проблем і не бачимо надто багато машин безпеки або аварій".

Машини стають щасливішими, коли ви їдете на такій швидкості. Це трохи суперечить інстинкту гонщика, який полягає в тому, що ви ставите нову гуму, виїжджаєте на кваліфікацію і їдете на 110%, якщо можете. Але з цією машиною вам іноді доводиться підлаштовуватися.

Раніше стало відомо, що постачальник шин Піреллі додасть ще один комплект у наступному сезоні.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK