Сайнс реалізував поул, вигравши Гран-прі Мексики

Феррарі була близька до другого дубля поспіль, але Ландо Норріс вирішив "розбити" дует Скудерії.
27 жовтня, 23:46
Карлос Сайнс / Getty Images
Карлос Сайнс / Getty Images

У неділю, 27 жовтня, на автодромі імені братів Родрігес відбувся Гран-прі Мексики, який завершився перемогою пілота Феррарі Карлоса Сайнса.

Другим до фінішу приїхав Ландо Норріс (МакЛарен), а третім місцем довелося задовольнитись напарнику переможця Шарлю Леклеру з Феррарі.


Тижнем раніше Шарль Леклер говорив про настрій перемогти у США, і він там переміг.

Цього разу Карлос Сайнс зізнався, що хотів би ще хоча б раз перемогти з Феррарі, перш ніж закінчиться його етап кар'єри зі Скудерією. І він переміг.

Хоча старт іспанець видав далеко не найкращий. Макс Ферстаппен краще розігнався і в перший поворот пілот Ред Булл входив у якості лідера. Сайнс же вирішив не гратися з долею та просто зрізав поворот, після чого добровільно здав позицію Максу.

Зовсім провальний вікенд вийшов у Серхіо Переса. За домашніх трибун він примудрився неправильно зайняти позицію на старті, за що потім отримав штраф +5 секунд.

Не обійшлося на старті й без аварії. Алекс Албон і Юкі Цунода не змогли поміститися в тісному просторі. У підсумку гонщик Вільямс підбив гонщика РБ, знісши тому заднє колесо і відправивши в стіну. При цьому Албон також зійшов з дистанції через зламану передню підвіску.

Аварія призвела до виїзду машини безпеки - другої за останні дві гонки (Бернд Майландер поступово відпрацьовує свою зарплату). Ферстаппен на рестарті нічого не дозволив Сайнсу, за яким ішли Норріс, Леклер і Гемілтон.

Але на 9-му колі Карлос вирішив перемогти Макса його ж способом: Сайнс на пізньому гальмуванні в першому повороті пройшов суперника, повернувши собі лідерство.

Можливо, це якось вплинуло на Ферстаппена, бо складно пояснити те, що сталося далі.

На наступному колі Ферстаппена атакував Норріс (флешбеки США). Справа дійшла до контакту та чергового виїзду за межі траси. Причому кілька разів.

Цим скористався Леклер: поки два претенденти на чемпіонство були за межами траси, монегаск спокійно проїхав повз них - попереду замаячив другий дубль Феррарі поспіль.

"Нагорода" наздогнала свого героя. Двічі. Судді вирішили розглянути окремо обидва епізоди Ферстаппен-Норріс, у результаті чого нідерландець отримав два штрафи по 10 секунд.

На якийсь час повернемося до середини пелотону та повідомимо, що Фернандо Алонсо був змушений заїхати в бокси, звідки він не повернувся через проблеми з болідом. Ось так дворазовий чемпіон світу відзначив свій 400-й етап у кар'єрі.

Цікава боротьба розгорталася серед пілотів трьох команд, але, так скажемо, двох колективів. І якщо Расселл та Гемілтон були доволі люб'язні один з одним, то от Лоусон не пощадив Переса.

Їхня боротьба вийшла досить жорсткою, що, ймовірно, призвело до пошкоджень на боліді мексиканця. Судді нікого не покарали.

Хвилю піт-стопів серед лідерів запустив Ферстаппен, якому належало відстояти 20 секунд. Після такого шансів не те, що на перемогу, а й на подіум, у нього не було.

За темпом Гемілтона на харді стало зрозуміло, що жорсткі шини на той момент були оптимальним варіантом. І тому всі інші теж ставили собі хард.

Після цього відбулося традиційне затишшя, яке тривало до 51 кола - розпочався черговий раунд боротьби Расселла та Гемілтона за четверте місце.

Норріс тим часом дедалі ближче підбирався до Леклера, який зрештою не витримав: на 63-му колі під час виходу з останнього повороту болід Шарля повело в бік, через що тому довелося робити все, щоб не опинитися в стіні.

Ландо, звісно ж, вийшов на друге місце, зруйнувавши плани Феррарі на ще один дубль.

За шість кіл до фінішу боротьба двох "срібних стріл" усе-таки завершилася. Гемілтон пройшов напарника і посів місце одразу за лідируючою трійкою.

На останніх колах одразу три пілоти вирушили в бокси, щоб поставити найшвидше коло. Цікаво, що коаліція Лоусона та Переса не змогла протистояти Леклеру, який і забрав додатковий бал.

У цьому раунді Феррарі перемогла Ред Булл. Більше того, італійці за підсумками етапу вийшли на друге місце в Кубку конструкторів і тепер мітять на перемогу - до МакЛарена всього 29 очок.

Сайнс, який завоював свою четверту перемогу в кар'єрі, забрав собі звання гонщика дня.

Ситуація в особистому заліку також злегка змінилася. Леклер, найімовірніше, вибув із реальної боротьби за титул, тоді як Норріс скоротив своє відставання від Ферстаппена до 47 балів. При цьому Леклер все ще претендує на те, щоб обійти самого Норріса.

З інших результатів варто виділити виступ Хаас, який обома машинами фінішував у ТОП-10. Американська команда намагається гарантувати собі шосте місце в КК.


Підсумкова класифікація

За тиждень пройде Гран-прі Бразилії, який закриє серію із трьох етапів поспіль.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Гран-прі Мексики

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK