iSport.ua

Перемога Норріса і подіум Хюлькенберга: підсумки дощової феєрії в Сільверстоуні

Гран-прі Великої Британії, як завжди, не розчарував.
6 липня, 18:44       Автор: Андрій Безуглий
Гран-прі Великої Британії / Getty Images
Гран-прі Великої Британії / Getty Images

У неділю, 6 липня, відбувся Гран-прі Великої Британії-2025.

Одразу на старті деякі пілоти здивували глядачів, вирішивши змінити шини вже після формаційного кола та стартувати з піт-лейн.

А вже на першому колі вибули Ліам Лоусон, якого вибив Естебан Окон, а Франко Колапінто не зумів стартувати з піт-лейн. А на 4-му колі не впорався з падінням і Габріель Бортолето, спричинивши віртуальний сейфті-кар.

На 11-му колі почався дуже сильний дощ, і командам довелося терміново адаптуватися. Дуже добре було видно, наскільки пілотам було дуже важко тримати болід на трасі.

І в підсумку на 14-му колі адміністрація перегонів вирішила випустити сейфті-кар, оскільки видимість на Сільверстоуні стала критично низькою.

На 17-му колі перегони нарешті відновилися, проте вже незабаром на трасу був змушений повернутися сейфті-кар. Ісак Аджар просто не бачив за стіною води болід Антонеллі, врізався в нього і вилетів з траси, розбивши власне авто.

Але й черговий рестарт знову привніс безліч інцидентів. Ферстаппен не впорався з керуванням, але втримав болід від зіткнення, відкотившись на дев'яту сходинку. А в наступному ж епізоді приблизно те саме сталося і з Берманом.

Невдовзі стюарди вирішили дати Оскару Піастрі 10-секундний штраф за гальмування під сейфті-каром. Схоже, пілот Макларен намагався змусити Ферстаппена заробити штрафні бали.

Врешті перегони пішли своєю чергою, проте назвати їх нудними аж ніяк не можна було. За третю сходинку боротьба палала між Хюлькенбергом, Строллом та Хемілтоном. Далі боротьба за очкову зону також була дуже яскравою, до того ж у цій групі Ферстаппен, Расселл та Леклер намагалися піднятися якомога вище.

Першими повернутися на сліки вирішили Алонсо та Расселл. Однак доволі швидко обидві команди пошкодували про своє рішення, Алонсо програв позицію Цуноді, і Расселл дивом не розбив болід, вилетівши з траси.

На 42-му колі й решта пілотів стали переходити на сліки, і мало в кого вдалося відразу впоратися зі своїм болідом. Практично всі пілоти так чи інакше постраждали, а Хааси взагалі вирішили зіткнутися між собою.

У підсумку на сухій трасі вже ні в кого не було ні проблем, ні будь-яких інших складнощів. Ландо Норріс впевнено довів перегони до перемоги, скориставшись штрафом напарника. Головною сенсацією став Ніко Хюлькенберг, який завоював свій перший подіум у кар'єрі.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK