Радник Ред Булл: Коли Хемілтон потрапляє на подіум, його спина раптово вже не болить

При цьому Гельмуту Марко не подобається те, що ФІА вирішила внести зміни в ході чемпіонату.
21 червня, 20:58
Гельмут Марко / Getty Images
Гельмут Марко / Getty Images

Після численних скарг Мерседес на підстрибування болідів на трасі ФІА вирішила втрутитися в ситуацію.

Федерація випустила спеціальну технічну директиву, спрямовану боротьбу з ефектом галопування болідів й у перспективі що передбачає примусове зміна конструкції машин.

Раніше Крістіан Хорнер та Маттіа Бінотто, керівники Ред Булл та Феррарі відповідно, виступили проти такої ініціативи. Потім їх підтримав радник "биків" Гельмут Марко.

"Не думаю, що в даному випадку ФІА діє правильно. Проблеми (з галопуванням) є тільки в однієї команди, Мерседес, і Федерація раптово реагує на це серед сезону", - цитує радника. RacingNews365.

"Існує просте рішення: просто підніміть свій болід. Тоді ви більше не страждатимете від цього, але при цьому втратите у швидкості. Але те, як у Мерседесі зараз реагують на ситуацію, фактично підштовхуючи ФІА до коригування конструкції болідів... Про це навряд чи хтось то міг подумати".

Він також не упустив можливості підколоти Льюїса Хемілтона. Ще нещодавно британець скаржився на проблеми зі спиною через галопування болідів, але в Канаді, коли він фінішував третім, все було гаразд.

"Після закінчення гонки в Канаді Хемілтон дуже швидко вибрався з кокпіту. Коли він потрапляє на подіум, робити це йому раптово стає набагато простіше".

Раніше Крістіан Хорнер припустив, що через всю театральність навколо цієї ситуації, яку роздмухує Мерседес, Тото Вольфф може отримати роль у фільмі Хемілтона.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK