Леклер - про стратегію Феррарі: Це катастрофа

Монегаск підбив підсумки провальних перегонів у Будапешті.
31 липня, 21:41
Шарль Леклер / Getty Images
Шарль Леклер / Getty Images

Перед стартом Гран-прі Угорщини Феррарі мала всі шанси на перемогу: Карлос Сайнс стартував другим, Шарль Леклер – третім, а перед ними був Джордж Расселл на Мерседесі.

Але стратегія Скудерії, зрозуміла лише тому, хто її вигадав, звела ці шанси нанівець, через що Сайнс фінішував четвертим, а Леклер - шостим.

По монегаску особливо сильно вдарила зміна гуми з мідіуму на хард. Пілот у холодну погоду не зміг змусити працювати шини, які спричинили його проблеми з темпом.

"Нам потрібно поговорити з командою і зрозуміти, в чому був сенс ставити хард, тому що на мідіумі я почував себе дуже добре", - цитує Шарля Sky Sports. "Все було під контролем і з якоїсь причини, не знаю чому, ми перейшли на хард".

"Я сказав по радіо, що мені комфортно на мідіумі, і я хотів проїхати якомога довше на цих шинах, тому що відчуття були добрими. Не знаю, чому ми ухвалили інше рішення".

Леклеру поставили хард
Леклеру поставили хард

"Чесно кажучи, швидкість була на моєму боці, я був дуже задоволений. Єдине, очевидно, що всі пам'ятають останню частину перегонів, де в мене сталася катастрофа, особливо з хардом".

"Саме в цей момент я фактично програв гонку. Я втратив 20 секунд на піт-стопі, ще шість секунд на п'яти колах на харді. Ми поговоримо про це з командою і про те, як стати краще".

Шарль Леклер йде на літню перерву з 80-очковим відставанням від лідера чемпіонату Макса Ферстаппена, який стал триумфатором гонки - нідерландець зумів фінішувати першим, стартувавши з 10-ї позиції.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK