Формула 1 змінить правило після скандалу на Гран-прі Австралії

Вже вдруге цього сезону керівництво серії змушене виправляти недосконалість у правилах.
2023 г., 3 квітня, 20:33
Гран-прі Австралії / Getty Images
Гран-прі Австралії / Getty Images

Третій гоночний етап в Австралії викликав не лише безліч червоних прапорів, а й безліч суперечок.

Одна з таких виникла вже під час першого рестарту. Тодішній лідер гонки Льюїс Гемілтон у повільному темпі прямував за машиною безпеки (МБ), що мало не призвело до аварії.

Справа в тому, що Джордж Расселл наздоганяв пелотон на високій швидкості. Як тільки він наздогнав пілота перед собою, він був змушений різко гальмувати - це ж були змушені зробити і всі, хто слідував за ним.

Джордж Расселл
Джордж Расселл / Джерело: Getty Images

Гуаньюй Чжоу ледь не врізався в Серхіо Переса, а Логан Сарджент взагалі вирулив убік, щоб уникнути зіткнення з Валттері Боттасом. Кевін Магнуссен же проїхався по гравію.

Судді Гран-прі вирішили нікого не карати. Натомість Формула 1 виправить недолік у правилі, згідно з яким лідер пелотону не має права відпускати МБ на відстань більше десяти корпусів, повідомляє Motorsport.

Однак це правило працює тільки при включених у МБ проблескових вогнів. Перед стартом з місця вони вимикаються, і після цього темп руху на решітку диктує лише лідер перегонів. Власне, саме це і сталося в Мельбурні.

Читайте також: Аварія Магнуссена на Гран-прі Австралії травмувала глядача

"З цього моменту гонщик першої машини задає темп. Якщо необхідно, він може відпускати автомобіль безпеки на відстань понад десять корпусів", - йдеться у новій статті 58.11.

Нагадаємо, що за підсумком другого рестарту Карлос Сайнс зачепив Фернандо Алонсо, за що отримав 5-секундний штраф, який, на думку пілота Феррарі, був несправедливим.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK