Мерседес припустив, що призвело до дискваліфікації Расселла з Гран-прі Бельгії
Мерседес підозрює, що знос планки і шин, а також втрата ваги самим Джорджем Расселлом, можливо, сприяли тому, що його болід опинився нижче за межу, що призвело до його дискваліфікації з Гран-прі Бельгії, повідомляє Motorsport.
Результат британця було анульовано після того, як маса його машини (796,5 кг) після фінішу виявилася нижчою за мінімальне допустиме значення (798 кг разом із гонщиком).
Попередній аналіз, проведений командою, не виявив жодного фактора в якості причини проблеми. Німецький автовиробник продовжує вимірювати всі компоненти боліда, щоб спробувати зрозуміти, де щось пішло не так.
Початкові підозри оберталися навколо ймовірності того, що шини Расселла зношувалися (і, отже, втрачали масу) через його тактику з одним піт-стопом.
Читайте також: Керівником Альпін став менеджер, пов'язаний із росіянами
Оскільки шини втрачають до 1 кг за відрізок шляху, цілком можливо, що додатковий знос старих шин порівняно з більш новим комплектом (який Расселл міг використати, якби він пішов на другу зупинку) міг скласти 375 г в якості різниці на кожній шині, що призвело б до перевищення мінімального порогу ваги.
Технічний директор Мерседес Ендрю Шовлін припустив, що зіграли роль й інші фактори, які команда зараз вивчає.
"Прямо зараз ми намагаємося зрозуміти, що саме сталося. Багато в чому це пов'язано з отриманням ваги всіх різних компонентів", - сказав Шовлін.
"Під час перегонів машина може досить сильно втратити вагу. Ви отримуєте знос шин, знос планок, знос гальм, витрату масла. Самі пілоти можуть втратити дуже багато кілограмів. І саме в цій гонці Джордж досить сильно схуд".
Оскільки широко відомо, що 10 кг ваги можуть коштувати близько 0,3 секунди на такій трасі, як Спа-Франкоршам, відсутні 1,5 кг могли б дати додатковий приріст у продуктивності.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!