Леклер із дублем Феррарі виграв Гран-прі США

Не дарма монегаск перед гонкою говорив про свої шанси на успіх в Остіні.
20 жовтня, 23:42
Шарль Леклер / Getty Images
Шарль Леклер / Getty Images

У неділю, 20 жовтня, на Трасі Америк в Остіні відбувся Гран-прі США.

Перемогу в заїзді здобув пілот Феррарі Шарль Леклер, а його напарник по команді Карлос Сайнс фінішував другим, тим самим принісши Скудерії переможний дубль. Третім на подіумі опинився представник Ред Булл Макс Ферстаппен.

Читайте також: Ферстаппен проти МакЛарен: 11 випадків, коли титули пілотів і конструкторів ділили команди-суперники


" Я з великим оптимізмом дивлюся на Гран-прі. Якщо ми побачимо такий самий гоночний темп, як під час спринту, то, звісно, перемога в гонці можлива".

Саме ці слова Шарль Леклер сказав перед Гран-прі США, ще не знаючи, наскільки ж він буде правий.

Але до перемоги треба було ще зробити багато чого. Наприклад, вийти вперед на старті, починаючи гонку з четвертого місця. Цим монегаск і зайнявся.

Ландо Норріс, який виграв кваліфікацію, знову не зумів утримати лідерство. Уже в першому ж повороті він програв позицію Максу Ферстаппену, але вони обидва стали жертвами Леклера, який скористався ситуацією та вирвався в лідери.

Цей трюк намагався повторити Карлос Сайнс, але він, пропустивши напарника, обійшов лише Норріса, який впав на четверте місце.

Не обійшлося на старті й без контакту. Позаду лідерів Алекс Албон розвернув Естебана Окона - обидва гонщики опинилися в кінці пелотону.

А на третьому колі сталося те, що складно пояснити: Льюїс Гемілтон припустився дитячої за мірками Формули-1 помилки та вилетів у гравій, з якого він не вибрався.

Але невдача Гема перервала серію гонок без участі машини безпеки! Бернд Майландер уперше з Гран-прі Канади (а це було аж 9 червня) виїхав на трасу - не дарма людині платять її зарплату.

Головними проблемами цього Гран-прі для гонщиків стали межі траси і видавлювання суперників за ці самі межі. Джордж Расселл, Юкі Цунода і ще один важливий персонаж були покарані за свої дії штрафами.

 

Леклер, на подив багатьох, поступово нарощував відрив від Ферстаппена, якому доводилося відбиватися від атак Сайнса. Але вбивши в цій боротьбі шини, іспанець виявився першим серед лідерів, хто поїхав на піт-стоп.

І, як виявилося, у цей момент багато що вирішилося. Після своєї зупинки пілот Ред Булл опинився за пілотом Феррарі, програвши тому позицію. А тому після хвилі піт-стопів гонщики йшли в такому порядку: Леклер, Сайнс, Ферстаппен, Норріс.

Спочатку Карлос атакував і потроху скорочував відставання від Шарля, але потім, можливо, втрутилася команда і відрив залишався приблизно таким самим.

А ось позаду Ландо був помітно швидшим за Макса, а тому вже за 20 кіл до кінця заїзду він впритул підбирався до конкурента за чемпіонську корону.

Дуже довго британець намагався пройти свого опонента, але той безпомилково захищався, не даючи тому й шансу на обгін.

Але за п'ять кіл до фінішу Норріс усе-таки пройшов Ферстаппена. І хоча до Феррарі він би вже не дістався, він виконав головне завдання.

От тільки судді були не в захваті від того, як він виграв позицію. Обидва гонщики виїхали за межі треку, і там Ландо пройшов Макса. Судді порахували, що Норріс скористався цим і отримав перевагу, а тому вони нагородили гонщика МакЛарен 5-секундним штрафом.

Британська команда розуміла, до чого це призведе, тому Норріс постарався відірватися від Ферстаппена на ці самі 5 секунд. Не вдалося - йому не вистачило 1,2 секунди.

Тим часом Феррарі святкувала дубль, якого не було вже дуже давно. І насправді цей результат ще сильніше загострює ситуацію в Кубку конструкторів - Скудерія підібралася до Ред Булл на дистанцію лише восьми очок. Та й до МакЛарен не те, щоб занадто багато (48).

В особистому заліку Ферстаппен злегка покращив свої позиції в боротьбі за чемпіонство, трохи збільшивши відрив від Норріса, до якого вже підібрався Леклер.

До речі, його ж визнали гонщиком дня.

Хоча були й інші претенденти на це звання. Можна виділити Ліама Лоусона, який у першій же гонці після свого повернення фінішував в очках на дев'ятому місці. А одразу за ним розташувався Франко Колапінто, який продовжує дивувати своїми швидкістю й талантом.

Расселл, який стартував взагалі з піт-лейну, наприкінці гонки примудрився пройти Серхіо Переса та посісти шосте місце. На контрасті з виступом Гемілтона це ще більше заслуговує на похвалу.

Ніко Хюлькенберг знову заїхав в очки, які дуже потрібні Хаас у боротьбі з РБ у Кубку конструкторів. А Естебан Окон вирішив повторити те, що зробив Даніель Ріккардо в Сінгапурі: на останніх колах француз заїхав за софтом та відібрав у Колапінто додатковий бал за найшвидше коло.


Підсумкова класифікація

Уже за тиждень Формула-1 відвідає Мексику - домашній етап Серхіо Переса пройде з 25 по 27 жовтня.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!

КЛЮЧОВІ СЛОВА: Гран-прі США

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK