Стопами батька: син ЛеБрона підписав контракт з Nike
ЛеБрон Джеймс став партнером Nike за місяць до драфту НБА 2003 року, на якому під першим піком його було обрано Клівлендом, після того як сторони домовилися про угоду, за якою тодішньому старшокласнику обіцяли заплатити понад 90 мільйонів доларів.
Це поклало кінець лютій гонці за майбутню легенду між провідними виробниками спортивного взуття, включаючи Adidas і Reebok. У результаті партнерство Джеймса з Nike прийняло безпрецедентний оборот у 2015 році, коли вони підписали довічний контракт.
Тепер настала черга його старшого сина підписати свій перший партнерський контракт із виробником. Як повідомляє The Washington Post, Бронні Джеймс, гравець Сієрра Каньйон, став одним із п'яти гравців, які тепер є офіційними ендорсерами Nike.
We’re excited to announce the newest student athletes to join our Nike family: Caitlin Clark, Bronny James, Haley Jones, DJ Wagner and Juju Watkins.
— Nike Basketball (@nikebasketball) October 10, 2022
Hit that ❤️ to show them some love and welcome them to the Nike Basketball fam. pic.twitter.com/xIPZN2raOS
"Скільки я себе пам'ятаю, Nike був часткою моєї родини", - сказав Бронні. "Отримати шанс об'єднатися з ними і продовжити спадщину моєї родини як на паркеті, так і в суспільстві, це дико - це справді багато значить для мене".
Читайте також: "Я був не правий у своїх діях": Грін залишить Ворріорз на деякий час
До інших чотирьох гравців входять пара зірок коледжу, Кейтлін Кларк з Айови і Хейлі Джонс зі Стенфорда, а також ще два старшокласники: ДаДжуан "Діджей" Вагнер-молодший з Камдена і Джуд "ДжуДжу" Воткінс, яка грає за жіночу команду Сієрра Каньйон.
Згідно з Nike, Бронні Джеймс хоче використати дане партнерство, щоб "продовжувати підтримувати сімейний фонд ЛеБрона Джеймса і позитивно впливати на спільноти, які найбільш важливі для нього".