Глобальний бренд Rexona Men вперше презентує український рекламний ролик разом із ФК “Шахтар”

Глобальний бренд Rexona Men вперше відзняв український рекламний ролик у колаборації із всесвітньо відомим українським ФК «Шахтар», продовжуючи свою глобальну традицію спонсорства світових футбольних клубів.
2020 г., 28 августа, 12:40

За всі роки існування бренду Rexona в Україні, це перший ролик, створений в Україні та за участі українського футболіста – головного героя Тараса Степаненка із ФК «Шахтар».

Українське відео суттєво відрізняється від глобальної рекламної кампанії, яку знімали, переважно, у громадських місцях. Українська команда максимально адаптувала його під сучасні реалії в умовах карантину, коли всі проводили набагато більше часу зі своїми родинами.

Загалом цього року бренд вперше виступив глобальним спонсором української, але всесвітньо відомої футбольної команди. 

Рекламна кампанія стартує з 24 серпня 2020 року, а новий ролик можна переглянути за посиланням:


x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK