PEPSI та Шахтар шукають юних зірок футболу

Футбольні емоції та любов до гри — те, що міцно пов’язує легендарний бренд Pepsi з футболом!
28 апреля, 09:30

Роками бренд PEPSI  вступає в колаби з видатними гравцями та вболівальниками по всьому світу, підтримує глобальні та місцеві футбольні ініціативи й проєкти, а з 2015 року PepsiCo є партнером Ліги Чемпіонів УЄФА.

Цього року PEPSI та «Шахтар» запустили для активної молоді соціальну ініціативу з конкурсом «Прорив до мрії», в якому кожен підліток може здійснити свій власний «прорив» у світ професійного футболу. Адже головним призом конкурсу є справжнє професійне тренування із зірками футболу ФК «Шахтар» на базі клубу у Києві, яке надихне переможців на подальший розвиток і, можливо, «запалить» вогники в душах майбутніх зірок українського спорту.

Взяти участь у конкурсі можуть усі бажаючі хлопці та дівчата віком від 12 років. Для участі потрібно продемонструвати свою футбольну майстерність або улюблений фінт, обов’язково задіявши PEPSI, та зняти коротке відео. Кожен, хто у період з 8 квітня по 2 травня 2021 року поділитися своїм футбольним відео в мережі Instagram з тегом #ПроривДоМрії та позначкою @pepsiukraine, автоматично стає учасником конкурсу.

Після завершення конкурсу журі, що складається з відомих гравців клубу «Шахтар» Андрія Пятова і Тараса Степаненко, а також представники PEPSI, обере 11 юних талантів, яких запросять на спільне футбольне тренування із зірковими гравцями ФК «Шахтар».

Детальніше про конкурс в нашому Facebook або Instagram


x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK